• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat een ELLENDE de horizon box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cybertulpje
  • Startdatum Startdatum
C

cybertulpje

Sinds vier weken de horizon box in huis na een slechte opstart periode toch maar weer positief gestemd over de horizon tot 30 november dat wederom het internet het weer niet doet super slechte verbinding via de kabel een downloadsnelheid van 0.5 mb en tot mijn verbazing een upload snelheid van 7 mb. Voor die tijd haalde ik wel de gewone snelheid en nu niet vraag mij niet wat er nu gebeurt is ik weet het niet.

Box uitgezet terug naar fabrieksinstellingen gezet alles losgekoppeld gekeken of er een kabel stuk is alles geprobeerd niets helpt.

Gebeld met upc ja sorry het is weekend we kunnen nu niets voor je betekenen 2 uur met upc gebeld ben er doodziek van en tot slot doet de tv het ook ineens niet meer ben er toch wel een beetje klaar mee je betaalt voor een goed product en het is gewoon ellende.

maandag maar eens met upc bellen met special care of hun nog een oplossing hebben anders maar naar 8 jaar trouwe klant bij upc de boel maar eens opzeggen wat dit kan gewoon niet.

zelf kan ik niet factureren en mijn dochter de huiswerk niet maken al met al levert het gewoon stress op
 
30 December je kan in de toekomst kijken ;). (flauwe grap moet kunnen.)

Maar erg klote natuurlijk, Box resetten helpt niet? (met knop achterop.)
Of eens terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw instellen?

Internet loopt va de HB? Of nog via aparte modem?
 
Re: Wie heeft de oplossing voor mijn HORIZON probleem

Vul even het feedback formulier van COAX.NL in
 
Terug
Bovenaan