• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat doet UPC toch met haar TV reclames

B

Bert

Ik snap niet waarmee UPC bezig is...

Als je een nieuwe Philips breedbeeld TV hebt gaan alle UPC reclame heel hard, ja ik weet het dat ze al hard gaan maar met een Philips TV (geloof het of niet) gaan ze nog eens harder als hard.

Je hoort gewoon dat het geluid over gemoduleerd wordt en dat het geluid over het originele geluid heen gaat, op het einde van de reclame hoor je dat duidelijk, je hoort namelijk het laatste woord dubbel, 1 keer heel hard en daarna nog een keer op een "normaal" geluids nivo.

Maar wat verbaasd me vanavond..........

UPC heeft een nieuwe reclame, nu de adsl inruil actie reclame.
Weer kei hard (over gemoduleerd, speakers beginnen zelfs te kraken) maar wat gebeurd er op het einde van de reclame?
Jawel een stukje @home reclame...

Het bewijs dat UPC dus bewust op haar netwerk een andere bewerkte reclame zend als dat daadwerkelijk word uitgezonden.

Ik vind dit echt nergens op slaan, kijk dat ze een andere reclame uitzenden OK, maar dat dit 300% hardere volume moet zijn als normaal vind ik dus totale onzin, geen idee welke techniek ze hiervoor gebruiken en ook geen idee waarom alleen Philips TV's dit geluid zo hard versterken maar ik vind het geen stijl....
Ik heb het al met diverse kennissen erover gehad en inderdaad mensen die een Philips KTV hebben hadden deze klachten en mensen met een ander merk hadden deze klachten niet.

Ik hoop dat iemand van UPC dit leest en eens uitleg kan geven hierover.
 
Nee op alle zenders waarop UPC reclamen uitzend.

En ja die vorige was inderdaad ook van mij, probleem is er nog steeds maar de irri factor is inmiddels met een factor 100 gestegen
 
Als je goed oplet, dan merk je ook op dat teletekst het op dat moment wegvalt.
Dit doen ze vaak bij zenders zoals CNN, waar ze geen reclametijd in kunnen kopen. Ze plakken hun reclame gewoon over een andere reclamespotje heen.

UPC manipuleert een hoop zenders op die manier zonder dat de klant dat doorheeft.
 
Dit doen ze vaak bij zenders zoals CNN, waar ze geen reclametijd in kunnen kopen. Ze plakken hun reclame gewoon over een andere reclamespotje heen.
Ik vind dit moeilijk om te geloven, om niet te zeggen "ik geloof er niets van".
Denken jullie echt dat de bedrijven die betaald hebben voor reclame zendtijd dit pikken.
Als UPC dit echt deed, dan hadden ze al volop rechtszaken aan hun broek.
 
Je ziet idd wel eens een reclameblok van Upc voorbij komen,maar om nou te zeggen dat ze dit ten koste van andere reclameaanbieders doen gaat toch ff net te ver.
Ook voor Upc.
En doen ze het wel,dan zal het niet al te lang meer duren voor ze de eerste rechtzaak aan hun broek hebben.
 
Whehehe, ik hoop dat ze die rechtzaken aan hun broek krijgen :)
 
Terug
Bovenaan