B
Bert
Ik snap niet waarmee UPC bezig is...
Als je een nieuwe Philips breedbeeld TV hebt gaan alle UPC reclame heel hard, ja ik weet het dat ze al hard gaan maar met een Philips TV (geloof het of niet) gaan ze nog eens harder als hard.
Je hoort gewoon dat het geluid over gemoduleerd wordt en dat het geluid over het originele geluid heen gaat, op het einde van de reclame hoor je dat duidelijk, je hoort namelijk het laatste woord dubbel, 1 keer heel hard en daarna nog een keer op een "normaal" geluids nivo.
Maar wat verbaasd me vanavond..........
UPC heeft een nieuwe reclame, nu de adsl inruil actie reclame.
Weer kei hard (over gemoduleerd, speakers beginnen zelfs te kraken) maar wat gebeurd er op het einde van de reclame?
Jawel een stukje @home reclame...
Het bewijs dat UPC dus bewust op haar netwerk een andere bewerkte reclame zend als dat daadwerkelijk word uitgezonden.
Ik vind dit echt nergens op slaan, kijk dat ze een andere reclame uitzenden OK, maar dat dit 300% hardere volume moet zijn als normaal vind ik dus totale onzin, geen idee welke techniek ze hiervoor gebruiken en ook geen idee waarom alleen Philips TV's dit geluid zo hard versterken maar ik vind het geen stijl....
Ik heb het al met diverse kennissen erover gehad en inderdaad mensen die een Philips KTV hebben hadden deze klachten en mensen met een ander merk hadden deze klachten niet.
Ik hoop dat iemand van UPC dit leest en eens uitleg kan geven hierover.
Als je een nieuwe Philips breedbeeld TV hebt gaan alle UPC reclame heel hard, ja ik weet het dat ze al hard gaan maar met een Philips TV (geloof het of niet) gaan ze nog eens harder als hard.
Je hoort gewoon dat het geluid over gemoduleerd wordt en dat het geluid over het originele geluid heen gaat, op het einde van de reclame hoor je dat duidelijk, je hoort namelijk het laatste woord dubbel, 1 keer heel hard en daarna nog een keer op een "normaal" geluids nivo.
Maar wat verbaasd me vanavond..........
UPC heeft een nieuwe reclame, nu de adsl inruil actie reclame.
Weer kei hard (over gemoduleerd, speakers beginnen zelfs te kraken) maar wat gebeurd er op het einde van de reclame?
Jawel een stukje @home reclame...
Het bewijs dat UPC dus bewust op haar netwerk een andere bewerkte reclame zend als dat daadwerkelijk word uitgezonden.
Ik vind dit echt nergens op slaan, kijk dat ze een andere reclame uitzenden OK, maar dat dit 300% hardere volume moet zijn als normaal vind ik dus totale onzin, geen idee welke techniek ze hiervoor gebruiken en ook geen idee waarom alleen Philips TV's dit geluid zo hard versterken maar ik vind het geen stijl....
Ik heb het al met diverse kennissen erover gehad en inderdaad mensen die een Philips KTV hebben hadden deze klachten en mensen met een ander merk hadden deze klachten niet.
Ik hoop dat iemand van UPC dit leest en eens uitleg kan geven hierover.