• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat doen jullie bij het aflopen van het 50%korting tarief HD DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jor
  • Startdatum Startdatum
J

jor

Hi,ik hoop dat ik het wel op de goede laats post
ik heb power internet en bellen
en het 50% korting tarief HD DVR dit loopt in maart af en gaat van 11 naar 23 euro!
wat doen jullie gaan jullie naar een heel nieuw pakket of iets anders(opzeggen).
zijn er alternatieven.
ik betaal nu 59 voor alles dat woordt dus plus 11 euro 70 euro
bedankt
 
Zolang UPC geen alternatief kan bieden voor de brakke HD-box (zonder DVR) gok ik erop dat je nog een jaartje 50% korting gaat krijgen.

Maar vermoedelijk zullen ze tegen die tijd wel een nieuwe HD-box kunnen aanbieden...ik ga er maar vanuit dat je maart 2011 bedoelde.
 
Nee,deze maand maar inderdaad geen gekke gedachte van je ze kunnen mij echter geen alternatief geven.
mijn hd dvr doen het verder goed


weet emand het email adres van het webcare team om een en ander te regelen?
bvd
 
jor zei:
Nee,deze maand maar inderdaad geen gekke gedachte van je ze kunnen mij echter geen alternatief geven.
mijn hd dvr doen het verder goed


weet emand het email adres van het webcare team om een en ander te regelen?
bvd
Het webcare team benader je per PM of per twitter.
 
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Zit met hetzelfde euvel.
 
Mijn kortingsperiode is onlangs ook afgelopen. Ik had een jaar lang een korting van 50% op HD royaal met DVR.
Volgens de medewerker in de UPC-winkel is de enige optie: abonnement opzeggen, drie maanden wachten en dan nieuw abonnement afsluiten.
 
wel,zoiets hebben ze mij ook vertelt of terug naar de HD box en dan als hij niet goed is voor 50% de HDDVR ::)
 
ik had ook de actie van de halveerweken.
is gister verlopen, ben tevreden over UPC, op wat kleine factuurdingen na.
Is ook goed opgelost trouwens.

gister een 3 in 1 pakket aangevraagd. Gewoon incl. HD, als je het eenmaal hebt, laat je het niet zo snel meer los.
 
Komt bij mij niet gunstig uit 3 in 1 jammer!
 
Dat gezeik altijd over een paar euri. Ik heb geen zin om me als een armoedzaaier door het leven te slaan en omdat ik tevreden ben over UPC hou ik het abonnement gewoon aan.
 
Terug
Bovenaan