G
Grooveman11
Goedemiddag,
Sinds gisteren is op mijn Humax 5050 bijgaande pictogram te zien (een klein klokje):
https://postimg.org/image/akghoz5vn
Sindsdien gaat mijn Humax niet meer uit. Dat wil zeggen; als ik op de standby knop druk staat de Humax meteen aan. Voorheen ging de Humax eerst booten.
Nu zal ik vast ergens op hebben geklikt waar ik niet op moet klikken, maar de vraag is wat? Weet iemand dit?
Alvast bedankt.
Sinds gisteren is op mijn Humax 5050 bijgaande pictogram te zien (een klein klokje):
https://postimg.org/image/akghoz5vn
Sindsdien gaat mijn Humax niet meer uit. Dat wil zeggen; als ik op de standby knop druk staat de Humax meteen aan. Voorheen ging de Humax eerst booten.
Nu zal ik vast ergens op hebben geklikt waar ik niet op moet klikken, maar de vraag is wat? Weet iemand dit?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt door een moderator:
? Anders eens proberen om de box helemaal uit en weer aan te zetten via de netschakelaar ? Of als dat niet helpt de fabrieksinstellingen herstellen via het menu ??