• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Warme douche voor UPC

ikkezelluf

Forum Gebruiker
Berichten
173
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nu eens een keer een positief bericht over UPC. Ik had UPC gemaild dat het geluid op een paar netten af en toe weg viel en dat er af en toe blokjes te zien waren. Niet echt hinderlijk maar toch. Werd ik vanavond gebeld door UPC met de mededeling dat het signaal in huis niet optimaal was zowel voor het Chello modem als de mediabox. Ze konden dit zien in hun systeem. Volgende week vrijdag (kon al eerder maar dat kwam mij niet uit) komt er een monteur om alles na te kijken en te herstellen.

Klasse toch......
 
ikkezelluf zei:
Nu eens een keer een positief bericht over UPC. Ik had UPC gemaild dat het geluid op een paar netten af en toe weg viel en dat er af en toe blokjes te zien waren. Niet echt hinderlijk maar toch. Werd ik vanavond gebeld door UPC met de mededeling dat het signaal in huis niet optimaal was zowel voor het Chello modem als de mediabox. Ze konden dit zien in hun systeem. Volgende week vrijdag (kon al eerder maar dat kwam mij niet uit) komt er een monteur om alles na te kijken en te herstellen.

Klasse toch......

Juich maar niet te vroeg. Er stonden bij mij al twee vriendelijke kerels van UPC perplex te staren naar de haperende mediabox. De tweede stopten nog een wandcontactdoos in mijn hand en vertrok. Probleem blijft. Nu gaan ze een versterker opsturen. Blijkbaar is mijn super, retourgeschikte Hirschman niet goed genoeg. Maar warme douch...helaas, niet van mijn kant.
 
Signaal wat binnekomt is gewoon niet goed, het erge is dat ze dat weten. Het bekende bandbreedte verhaal wat in andere topics is besproken. Maar een stabiel signaal kan geen kwaad. Als je dat voor mekaar krijgt.
 
hier al 2 maal een monteur voor geweest...
nog muk beeld..

ik zet daar de warme kraan niet voor aan hier ;)
 
dacht ook bijna aan een warme doche.werd gisteren voor de tweede keer sinds ik Upc heb gebeld of ik ook tevreden was .had wel wat klachten .dat was dus niet goed .zou vandaag terug gebeld worden .vanmiddag ging mijn telefoon drie keer over .kreeg geen kans om op te pakken. als dat dan wel Upc was . vorige keer heb ik ook al niets gehoord .dus van mij een koude douche .had mij er al niet veel van voorgesteld . :9
 
Sinds een paar maanden hebben de HD'ers meer ruimte gekregen om klanten (terug) te bellen (nav mails/cases). Helaas hebben sommige collega's hier niet veel zin in volgens mij, en dankzij hen vertrouwen de klanten HD'ers zoals ik (soms riskeer ik voor klanten zelfs bijna m'n baan) een stuk minder.
 
Juich niet te vroeg, de monteurs die ik van UPC ken zijn vaak jonge kereltjes die weinig tot geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Verwacht dus zeker niet dat ze het probleem gaan oplossen (of uberhaupt langs komen).
 
johnamst zei:
Juich niet te vroeg, de monteurs die ik van UPC ken zijn vaak jonge kereltjes die weinig tot geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Verwacht dus zeker niet dat ze het probleem gaan oplossen (of uberhaupt langs komen).
De ene keer is de monteur te jong, de andere keer te oud, maar nooit goed hè... Als de monteur het probleem niet oplost, dan komt hij diezelfde dag terug (mits het wordt doorgegeven aan de HD die het weer doorgeeft aan de opdrachtgever (andere afdeling binnen UPC). De monteur zal een goede verklaring moeten hebben wil hij het pand verlaten zonder het probleem opgelost te hebben.

Btw, wanneer de monteur niet komt opdagen heb je a) recht op € 25 vergoeding b) kans dat de monteur diezelfde dag/avond nog langskomt als je het doorgeeft aan de HD...
 
Tjello zei:
De ene keer is de monteur te jong, de andere keer te oud, maar nooit goed hè...
Als bij de meeste mensen met een klacht deze wordt opgelost, hoor je daar niets van op dit forum, zal die mensen een worst wezen.
Maar oh weehh oh weehh als de klacht niet direct wordt opgelost, dan .......... :9 :# >:D :'( :o :( >:( enz., maar dat is dan ook de functie van een forum zoals deze, toch?
 
Terug
Bovenaan