Hier wordt al jaaaaaaaaaaaaren over gevraagd, maar UPC weigert nog steeds hier gehoor aan te geven (zie ook https://ziggoforum.nl/topics/18692/). Jaren terug hebben ze een keer aangekondigd hier aan te zullen gaan werken, maar dat is later weer ontkend.
Waarschijnlijk verdient UPC een aardig zakcentje aan extra inkomsten om zenders te laten betalen om hoger in de lijst te komen, dat willen ze niet graag opgeven. Hoeveel kijkers DTV links laten liggen omdat ze deze functionaliteit een 'must have' vinden, daar kijken ze niet naar. UPC noemde dit zelf ooit een 'nice to have', waar ze geen prioriteit aan geven.