• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer zelf indelen favorieten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nicolinda
  • Startdatum Startdatum
N

nicolinda

ik vind het heel irritant dat ik mijn favorietenlijst niet zelf kan indelen want hd kanalen pas v.a kanaal 60
wordt wel aangekondigd maar per waneer wie weet het? :'(
 
Ja inderdaad daar zit ik ook al heeeeeeeeeel lang op te wachten :D :D :D :D
 
Het is idd belachelijk dat dit nog niet mogelijk is. Ik kijk eigenlijk nooit de HD zenders omdat ze domweg op een vreemde plaats zitten.
UPC kan alleen maar verwijzen naar de favorietenlijst en ze zijn daar blijkbaar erg trots op. Maar je kunt de volgorde van de zenders niet wijzigen en bij mij werkt de favorietenlijst gewoon niet goed. Ik moet vrijwel elke dag de lijst opnieuw activeren >:(
 
ja dat heb ik ook gehad maar sinds ik de sisco heb is de favo lijst wel stabiel ik wil gewoon op volgorde zetten wat ik wil ik wil geen rtl 7 sd kijken maar hd en dan moet ik die gewoon op 7 kunnen plaatsen
 
Hier wordt al jaaaaaaaaaaaaren over gevraagd, maar UPC weigert nog steeds hier gehoor aan te geven (zie ook https://ziggoforum.nl/topics/18692/). Jaren terug hebben ze een keer aangekondigd hier aan te zullen gaan werken, maar dat is later weer ontkend.

Waarschijnlijk verdient UPC een aardig zakcentje aan extra inkomsten om zenders te laten betalen om hoger in de lijst te komen, dat willen ze niet graag opgeven. Hoeveel kijkers DTV links laten liggen omdat ze deze functionaliteit een 'must have' vinden, daar kijken ze niet naar. UPC noemde dit zelf ooit een 'nice to have', waar ze geen prioriteit aan geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt het ook een 'must have' maar ja ik ben zo gehecht aan DTV en HDTV dat ik het niet links kan laten liggen.
Trouwens vreemd dat bij de nieuwere Cisco de HD kanalen van de Nederlandse omroepen nog steeds niet vooraan staan wat in ieder geval een belofte van UPC was.
Of is ook dat geen prioriteit meer maar 'a nice to have'.
Als je een nieuwe box uitbrengt zorg je toch dat deze up to date is en op alle punten voldoet.
Dit zijn in ieder geval ook geen goede vooruitzichten voor een toekomstige update van de oude boxen.
Hier zou ik graag eens wat meer horen van het webcare team, maar dit zal wel vergeefse hoop zijn.
 
Luxe nieuwe layout hier op dit forum.

Ik denk overigens dat de hardware niks echtr bepaald.
De beperking van beeldomschakeling zal vanuit de software komen, en die is min of meer gelijk!
 
Dat klopt, maar als die bij een nieuwe box al niet up to date is wat kunnen we dan verwachten betreffende de oude boxen.
Volgens mij betekent het dat we nog wel lang moeten wachten voor het zover is.
 
Terug
Bovenaan