D
Dynax_5D
Wat is jullie ervaring qua activatie van wijzigingen bij Ziggo?
Ik schakel over van Internet Z1 (1,6Mb/s) naar allesineen+ (8Mb/s)
02 november telefonisch aangevraagd
Heb de brief met code al binnen, hier staat ook dat eea 12-11-2008 in gaat.
Tot nu toe echter nog niets binnen, of hogere snelheid.
Maar ga ik vanaf nu dus wel meer betalen??
Ik schakel over van Internet Z1 (1,6Mb/s) naar allesineen+ (8Mb/s)
02 november telefonisch aangevraagd
Heb de brief met code al binnen, hier staat ook dat eea 12-11-2008 in gaat.
Tot nu toe echter nog niets binnen, of hogere snelheid.
Maar ga ik vanaf nu dus wel meer betalen??