R
rocco_058
Heey hallo daar,
Ik hoor en lees steeds van alles over het "nieuwe'' on demand. Dat je dan een stuk of 300 films zou hebben bijvoorbeeld en zelfs series zou kunnen kijken. Geweldig lijkt me dat want de keus vind ik wat beparkt tot nog toe maar daar gaat t nu even niet om.
Nu lees ik op de site van UPC dat in September het in Friesland beschikbaar zou gaan komen. Ik heb een mailtje gehad (vandaag red.) van een UPC medewerker die mij vertelde dat ik het al zou moeten hebben. En mocht dat niet zo zijn zou ik het krijgen na een software upgrade die ik, door de kast van het stroom te halen, moest forceren. Dus dat gedaan, maar nog geen veranderingen in on demand.
Is er iemand die er iets over weet of met hetzelfde zit? En is er nog iets wat je zelf zou kunnen proberen te doen?
Nog even iets he, waarom worden veranderingen niet aangekondigd in een (nieuws)brief? Bestaat er een mogelijkheid om je daar voor aan te melden eventueel?
gr. Rocco
Ik hoor en lees steeds van alles over het "nieuwe'' on demand. Dat je dan een stuk of 300 films zou hebben bijvoorbeeld en zelfs series zou kunnen kijken. Geweldig lijkt me dat want de keus vind ik wat beparkt tot nog toe maar daar gaat t nu even niet om.
Nu lees ik op de site van UPC dat in September het in Friesland beschikbaar zou gaan komen. Ik heb een mailtje gehad (vandaag red.) van een UPC medewerker die mij vertelde dat ik het al zou moeten hebben. En mocht dat niet zo zijn zou ik het krijgen na een software upgrade die ik, door de kast van het stroom te halen, moest forceren. Dus dat gedaan, maar nog geen veranderingen in on demand.
Is er iemand die er iets over weet of met hetzelfde zit? En is er nog iets wat je zelf zou kunnen proberen te doen?
Nog even iets he, waarom worden veranderingen niet aangekondigd in een (nieuws)brief? Bestaat er een mogelijkheid om je daar voor aan te melden eventueel?
gr. Rocco


