• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer VOD in Friesland & Flevoland.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rocco_058
  • Startdatum Startdatum
R

rocco_058

Heey hallo daar,

Ik hoor en lees steeds van alles over het "nieuwe'' on demand. Dat je dan een stuk of 300 films zou hebben bijvoorbeeld en zelfs series zou kunnen kijken. Geweldig lijkt me dat want de keus vind ik wat beparkt tot nog toe maar daar gaat t nu even niet om.

Nu lees ik op de site van UPC dat in September het in Friesland beschikbaar zou gaan komen. Ik heb een mailtje gehad (vandaag red.) van een UPC medewerker die mij vertelde dat ik het al zou moeten hebben. En mocht dat niet zo zijn zou ik het krijgen na een software upgrade die ik, door de kast van het stroom te halen, moest forceren. Dus dat gedaan, maar nog geen veranderingen in on demand.

Is er iemand die er iets over weet of met hetzelfde zit? En is er nog iets wat je zelf zou kunnen proberen te doen?

Nog even iets he, waarom worden veranderingen niet aangekondigd in een (nieuws)brief? Bestaat er een mogelijkheid om je daar voor aan te melden eventueel?

gr. Rocco ;D
 
Nou dan zal ik maar even gaan kijken als ik het hier in leeuwarden ook al heb is me nog niet eens opgevallen dat het hier ook al was ik zal het laten weten
 
rocco_058 zei:
Heey hallo daar,

Ik hoor en lees steeds van alles over het "nieuwe'' on demand. Dat je dan een stuk of 300 films zou hebben bijvoorbeeld en zelfs series zou kunnen kijken. Geweldig lijkt me dat want de keus vind ik wat beparkt tot nog toe maar daar gaat t nu even niet om.

Nu lees ik op de site van UPC dat in September het in Friesland beschikbaar zou gaan komen. Ik heb een mailtje gehad (vandaag red.) van een UPC medewerker die mij vertelde dat ik het al zou moeten hebben. En mocht dat niet zo zijn zou ik het krijgen na een software upgrade die ik, door de kast van het stroom te halen, moest forceren. Dus dat gedaan, maar nog geen veranderingen in on demand.

Is er iemand die er iets over weet of met hetzelfde zit? En is er nog iets wat je zelf zou kunnen proberen te doen?

Nog even iets he, waarom worden veranderingen niet aangekondigd in een (nieuws)brief? Bestaat er een mogelijkheid om je daar voor aan te melden eventueel?

gr. Rocco ;D

Hallo Rocco,

Welkom op het forum!
Bij mijn weten is video on demand in Friesland nog niet beschikbaar.
In september start de uitrol over het land. Planning en volgorde is totaal onbekend.
De tip van de medewerkers is dus voorbarig.

En wat betreft de nieuwsbrief. Tsja... het zou zo logisch kunnen.
Maar UPC kiest er voor om niet te communiceren.
Die verbazing kun je hier met velen delen.

Overigens... ik woon in Brabant, met VoD. Het is leuk en mooi. Heb even geduld...

groet,
René
 
Krijtlijn zei:
Heb je een DVR???

Dan kun je het schudden...


UPC=AMATEURS >:( >:(

Ter nuancering:
Heb je een DVR? Dan zegt UPC op dit moment dat je in september (volgens sommige onbetrouwbare geruchten 3 september) een update gaat krijgen.
Lees dit forum en ontdek dat het al maand na maand uitgesteld wordt.
Ik geloof dat Krijtlijn daar wat last van heeft ;)

Groet,
René
 
renevanheugten zei:
Ter nuancering:
Heb je een DVR? Dan zegt UPC op dit moment dat je in september (volgens sommige onbetrouwbare geruchten 3 september) een update gaat krijgen.
Lees dit forum en ontdek dat het al maand na maand uitgesteld wordt.
Ik geloof dat Krijtlijn daar wat last van heeft ;)

Groet,
René

Inderdaad René, dat zie je goed
Ik wordt er langzamerhand gillend gek van!!!
Op de keper beschouwd is de techniek van UPC Digital nog net zo'n zootje als toen het jaren terug nog MrZap heette. Ik dacht dat ze na een paar jaar hun zaakjes wel op orde hadden en ben dit voorjaar weer abonne geworden.
Dat is geen onverdeeld genoegen... >:(

Als op 3 september inderdaad een update komt die alle problemen oplost gaat bij mij de vlag uit. Zo niet dan UPC...
 
renevanheugten zei:
Ter nuancering:
Heb je een DVR? Dan zegt UPC op dit moment dat je in september (volgens sommige onbetrouwbare geruchten 3 september) een update gaat krijgen.
Lees dit forum en ontdek dat het al maand na maand uitgesteld wordt.
Ik geloof dat Krijtlijn daar wat last van heeft ;)

Groet,
René

Mediabox DVR. Bedoelen jullie daarmee de recorder versie van de Mediabox?? Waar staat DVR eigenlijk voor?? ??? Ik heb de gewone mediabox nu een anderhalf jaar zoiets.
 
rocco_058 zei:
Mediabox DVR. Bedoelen jullie daarmee de recorder versie van de Mediabox?? Waar staat DVR eigenlijk voor?? ??? Ik heb de gewone mediabox nu een anderhalf jaar zoiets.

DVR = Digitale Video Recorder, ook wel PVR, Personal Video Recorder
 
dvanhul zei:
DVR = Digitale Video Recorder, ook wel PVR, Personal Video Recorder
Ah okee juist, weer wat geleerd. Maar dat heb ik dus niet zoals eerder gezegd. Maar je krijgt (joost mag weten wanneer...) als je geen DVR hebt dus dat nieuwe ''on demand''? Is er ergens een topic te vinden over de samenstelling van dat ''nieuwe'' on demand hier op de site?
 
rocco_058 zei:
Ah okee juist, weer wat geleerd. Maar dat heb ik dus niet zoals eerder gezegd. Maar je krijgt (joost mag weten wanneer...) als je geen DVR hebt dus dat nieuwe ''on demand''? Is er ergens een topic te vinden over de samenstelling van dat ''nieuwe'' on demand hier op de site?

Moet hier https://ziggoforum.nl/index/55/ ergens te vinden zijn. Overigens kun je natuurlijk ook gebruik maken van de zoekfunctie op het forum, meestal vind je dan wel wat je wilt weten. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan