H
huib
Er gaan een hoop speculaties rond...
NL 1-2+3 starten per 1-1-2009 met HD uitzendingen...
of ze starten in het eerste kwartaal...?
Ik krijg een hoop vragen van familie, vrienden en collega's en zeg altijd maar... in 2009... hoop ik.
Wie weet het zeker?
NL 1-2+3 starten per 1-1-2009 met HD uitzendingen...
of ze starten in het eerste kwartaal...?
Ik krijg een hoop vragen van familie, vrienden en collega's en zeg altijd maar... in 2009... hoop ik.
Wie weet het zeker?

.
.