• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer snelheid Power omhoog?

Berichten
105
Lees net het bericht dat Extreme omhoog gaat naar 24 mb, en het gat met Power wordt dan wel erg groot. Heb een bericht gestuurd naar UPC, maar kreeg als antwoord dat er een onderzoek was gedaan onder de mensen die een Power abonnement hebben en dat er geen behoefte was aan een snellere verbinding. Zelf zit ik te denken aan een abonnement die ± € 10,00 duurder is dan Power, maar wel een snelheid van ± 12 mb.

Als iedereen met een Power abonnement nu een berichtje stuurt, dan komen ze misschien wel met een nieuw abonnement of de snelheid van Powergaat omhoog. Ikzelf hoop op het laatste :)
 
kijk dit is het zelfde toen power gratis telefoon erbij kreeg
toen gingen ook de extreme klanten klagen
dus vindt het nu beetje terecht dat u.p.c wat gaat doen voor extreme klanten
met power betaal je nul euro als je beld
 
leuk hoor al die snelheids verhogingen, maar geef er onbeperkt bellen maar eens bij, bij extreme,....... >:(
 
Ben het met jullie eens vwb het telefoneren, maar ik gebruik normaal geen € 25.00(verschil tussen extrem & power) bel kosten p/m. In mijn geval gaat het dus niet op, maar kan me voorstellen dat het wel geldt voor vele anderen. Blijft toch het feit dat er een groot gat zit tussen extreme & power kwa snelheid, en dat ik er liever nog iets tussen zie komen.
 
en ja dan zullen we het nog maar niet hebben over de snelheid van power de laatste weken
drama en nog eens drama
geleuter over problemen met dns op paynewsservers en p2p geven in de avonduren een dramatische snelheid voor de rest van de betalende klant
het moet uit de lengte of de breedte

dus ja ik ben voor 12mb kawapeter beetje meer voor dubbele kwaliteit heb ik er wel voor over
 
Krijg je weer zo'n algemene mail van UPC. Deze keer met de topic hoe verbeter je je internetsnelheid..
Kom je bij een pagina waar je je SID nummer en je wachtwoord moet invullen.
Dan kun je er vergif op innemen dat dat nooit gaat lukken!!
Heb hier toch een legeale brief van UPC Nederland uit Ljouwert voor me neus kiggen
met Service ID nummer vermeld. Daar staat dan een Password (liever niet in het nederlands graag). Ok,
dat heb ik daarna zelf gewijzigd. Maar geen enkele combinatie werkt.
Opnieuw bedankt UPC voor de nuttige tip.
 
had ik dit maar eerder geweten .was ik niet over gestapt van light naar power .
ik hoop echt dat ze wat aan die snelheid gaan doen .

goetjes wendeni
 
waneer bij extreme gratis bellen

ze hebben gelijk dat ze nu eens extreme gaan verhogen
 
Kawapeter zei:
(...)
maar kreeg als antwoord dat er een onderzoek was gedaan onder de mensen die een Power abonnement hebben en dat er geen behoefte was aan een snellere verbinding.

.........WAIT, WHAT?

Wat een ONGELOOFLIJK BULLSHITverhaal.
Ik ben Powerklant sinds dat het pakket met Power is opgezet en ik zit te SPRINGEN om meer snelheid.
De enige reden dat ik ben overgestapt op Power is vanwege upload, de 2 Mbit download die ik erbij inleverde heb ik maar voor lief genomen.
Mij is sowieso nooit iets gevraagd door UPC, ik vind het echt niet voor waar aan te nemen dat ze dit beweren.
Ik zou zelf het liefst een 10/3.5 of 12/4 abo zien, eventueel ook voor de Oud-classic klanten. Geef de Extreme klanten dan 24/8 ofzo.

Echt, waar halen ze deze bullshit vandaan, ze doen zelf notabene tests met (euro?)DOCSIS 3.0
Dat doen ze dan zeker voor de lol.

Protip UPC: STOP LYING.
Ik hoop dat dit niet al te lange tijd blijft.
Helaas zit ik hier nog 2 jaar vast aan de kabel, overstappen naar een DSLtechniek die redelijk upload biedt is geen optie in die 2 jaar....
[me=Iceman_B]wacht mer smart op fiber[/me]
 
denk dat je niet alleen zit tewachten op fiber lol

zodra dit hier wordt aangelegt ben ik gelijk weg
 
Terug
Bovenaan