Lees net het bericht dat Extreme omhoog gaat naar 24 mb, en het gat met Power wordt dan wel erg groot. Heb een bericht gestuurd naar UPC, maar kreeg als antwoord dat er een onderzoek was gedaan onder de mensen die een Power abonnement hebben en dat er geen behoefte was aan een snellere verbinding. Zelf zit ik te denken aan een abonnement die ± € 10,00 duurder is dan Power, maar wel een snelheid van ± 12 mb.
Als iedereen met een Power abonnement nu een berichtje stuurt, dan komen ze misschien wel met een nieuw abonnement of de snelheid van Powergaat omhoog. Ikzelf hoop op het laatste
Als iedereen met een Power abonnement nu een berichtje stuurt, dan komen ze misschien wel met een nieuw abonnement of de snelheid van Powergaat omhoog. Ikzelf hoop op het laatste

