Ik heb nu twee modems hangen, mijn Arris voor de telefoon en een klein moden voor mijn fiber power.
Nu is intern mijn hele systeem VOIP/SIP en werkt UPC ook met een SIP systeem.
Wanneer zou het eens mogelijk worden om dat modem (en mijn gateway) er tussen uit te gooien en gewoon mijn SIP systeem aan dat van UPC te knopen?
Iemand al eens geprobeerd achter de gegevens te komen?
Bastiaan
Nu is intern mijn hele systeem VOIP/SIP en werkt UPC ook met een SIP systeem.
Wanneer zou het eens mogelijk worden om dat modem (en mijn gateway) er tussen uit te gooien en gewoon mijn SIP systeem aan dat van UPC te knopen?
Iemand al eens geprobeerd achter de gegevens te komen?
Bastiaan