• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer ondertiteling op Horizon.tv platform

Berichten
852
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoe staat het met de ondertiteling? Ik begreep dat Ziggo ontheffing had gekregen tot en met Oktober 2015. Echter is het nog steeds niet mogelijk om ondertiteling in te schakelen en wordt ook niet geleverd.
(zie onderstaand bericht)

Ontheffing verleend

Met de toelichting van kabelmaatschappij Ziggo gaat het Commissariaat voor de Media akkoord met een ontheffing voor ondertiteling en gesproken ondertiteling voor het Horizon Go-platform. Uiterlijk oktober 2015 wordt ondertiteling en gesproken ondertiteling aangeboden via de Horizon Go apps en website.

Nu afwachten wanneer ze dat van plan zijn omdat er nog steeds zender ZONDER de benodigde ondertiteling worden doorgegeven en de optie zelfs helemaal niet aanwezig in in de Horizon Go App Android
 
Inmiddels zijn die ondertitels er, hetzij alleen op NPO 1-3 (dus niet op andere en commerciële zenders), en de letters zijn ook nogal raar in elkaar gedrukt. (wat zou de engelse term hier voor zijn?, geen cropping in ieder geval)
Al met al lijkt het vooral even slordig en snel erin geflanst. Dit kan natuurlijk heel wat beter en netter UPC!
 
Terug
Bovenaan