- Berichten
- 852
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoe staat het met de ondertiteling? Ik begreep dat Ziggo ontheffing had gekregen tot en met Oktober 2015. Echter is het nog steeds niet mogelijk om ondertiteling in te schakelen en wordt ook niet geleverd.
(zie onderstaand bericht)
Ontheffing verleend
Met de toelichting van kabelmaatschappij Ziggo gaat het Commissariaat voor de Media akkoord met een ontheffing voor ondertiteling en gesproken ondertiteling voor het Horizon Go-platform. Uiterlijk oktober 2015 wordt ondertiteling en gesproken ondertiteling aangeboden via de Horizon Go apps en website.
Nu afwachten wanneer ze dat van plan zijn omdat er nog steeds zender ZONDER de benodigde ondertiteling worden doorgegeven en de optie zelfs helemaal niet aanwezig in in de Horizon Go App Android
(zie onderstaand bericht)
Ontheffing verleend
Met de toelichting van kabelmaatschappij Ziggo gaat het Commissariaat voor de Media akkoord met een ontheffing voor ondertiteling en gesproken ondertiteling voor het Horizon Go-platform. Uiterlijk oktober 2015 wordt ondertiteling en gesproken ondertiteling aangeboden via de Horizon Go apps en website.
Nu afwachten wanneer ze dat van plan zijn omdat er nog steeds zender ZONDER de benodigde ondertiteling worden doorgegeven en de optie zelfs helemaal niet aanwezig in in de Horizon Go App Android