Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met de Horizon zou het in principe moeten kunnen maar kennelijk is de administratie van UPC niet berekent op meer cliënts per huishouden dan 1 mainbox en 1 client box...
Dan wordt het eens tijd dat ze het gaan aanpassen toch.
Ze hebben er tijd genoeg voor gehad.
Ik zou ook graag een derde box willen.
Maarja upc kennende zal het nog wel even gaan duren.
ze zeiden vorige ''volgend jaar ergens febr-mrt'' volgens heb ik dat ergens gehoord én gelezen dus hopelijk na deze voorwaarden 14feb dat er wat gaat gebeuren ja
Daar heb je een punt alhoewel ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met de horizonbox.
Maar dat zal wel komen omdat ik de horizon alleen gebruik voor tv kijken en opnemen en niets anders.
Internet en telefoon apart via cisco epc 3212.