• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer nou eindelijk eens een derde mediabox

Berichten
555
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wanneer komt upc nou eindelijk eens met de optie tot het nemen van een derde mediabox ?.
;)
 
Met de Horizon zou het in principe moeten kunnen maar kennelijk is de administratie van UPC niet berekent op meer cliënts per huishouden dan 1 mainbox en 1 client box...
 
Dan wordt het eens tijd dat ze het gaan aanpassen toch.
Ze hebben er tijd genoeg voor gehad.
Ik zou ook graag een derde box willen.
Maarja upc kennende zal het nog wel even gaan duren.
 
ze zeiden vorige ''volgend jaar ergens febr-mrt'' volgens heb ik dat ergens gehoord én gelezen dus hopelijk na deze voorwaarden 14feb dat er wat gaat gebeuren ja :-\
 
Het zou fijn zijn als er alvast één mediabox probleemloos zou werken. ::)
 
Daar heb je een punt alhoewel ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met de horizonbox.
Maar dat zal wel komen omdat ik de horizon alleen gebruik voor tv kijken en opnemen en niets anders.
Internet en telefoon apart via cisco epc 3212.
 
Terug
Bovenaan