N
nieuweziggoman
Vier weken geleden aangemeld voor digitale tv. Zou binnen 5 tot 10 werkdagen voor elkaar zijn. Dan zou ik het pakket hebben en aangesloten hebben.
Dus niet.
Als ik ga bellen is het blijkbaar druk, en wordt gezegd: wacht maar. Natuurlijk niet zeggen hoelang het gaat duren hoor.
Vandaag weer gebeld, 4 minuten gewacht, werd opgenomen: even wachten meneer.
10 minuten later: u moet met een andere nummer bellen!
Ik wist van tevoren dat Ziggo slecht was, ik ben niet blind of doof hoor. En vroeger gruwelijke ervaringen met @home (vaak geen internet) en digitale telefoon (die vaak niet werkte). Maar ja, voor digitale tv moet ik nog steeds afnemen van Ziggo. Tot het glorieuze moment dat de kabel wordt vrijgegeven, dan zeg ik: houdoe en bedankt.
Maar nu zou ik wel eens een keer dat pakket willen hebben. Kan iemand er een postzegel opplakken uiteindelijk en gewoon op de post doen?
edit: nu bel ik naar het goede nummer blijkbaar en sta al 11 minuten in de wachtrij want alle werknemers zijn bezig. En geen enkele indicatie hoor.
En komt het weer: na totaal van 13 minuten wachten wordt opgenomen en gevraagd: wat is er aan de hand e.d.
Dan ga ik u doorverbinden met mijn collega die er overgaat. Na 20 seconden wachten wordt de hoorn op de haak gehangen.
Dus niet.
Als ik ga bellen is het blijkbaar druk, en wordt gezegd: wacht maar. Natuurlijk niet zeggen hoelang het gaat duren hoor.
Vandaag weer gebeld, 4 minuten gewacht, werd opgenomen: even wachten meneer.
10 minuten later: u moet met een andere nummer bellen!
Ik wist van tevoren dat Ziggo slecht was, ik ben niet blind of doof hoor. En vroeger gruwelijke ervaringen met @home (vaak geen internet) en digitale telefoon (die vaak niet werkte). Maar ja, voor digitale tv moet ik nog steeds afnemen van Ziggo. Tot het glorieuze moment dat de kabel wordt vrijgegeven, dan zeg ik: houdoe en bedankt.
Maar nu zou ik wel eens een keer dat pakket willen hebben. Kan iemand er een postzegel opplakken uiteindelijk en gewoon op de post doen?
edit: nu bel ik naar het goede nummer blijkbaar en sta al 11 minuten in de wachtrij want alle werknemers zijn bezig. En geen enkele indicatie hoor.
En komt het weer: na totaal van 13 minuten wachten wordt opgenomen en gevraagd: wat is er aan de hand e.d.
Dan ga ik u doorverbinden met mijn collega die er overgaat. Na 20 seconden wachten wordt de hoorn op de haak gehangen.
Laatst bewerkt door een moderator:
