• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer komt monteur?

Berichten
85
Sinds 14 dagen heb ik fiber power 30
Ik had een power (10 inmiddels 16 mbs) abbo en eigenlijk was ik best tevreden, maar zo'n reclame fiber 30 maakt je hebberig en je gaat er op in. Een gotere teleurstelling kan je ook niet krijgen. Mijn snelheden variëren tussen de 5 en de 28 mbs. Gemiddeld kom ik ergens uit op 13. Ik had dus beter mijn power abbo kunnen houden. Volgens de HD zit er een probleem ergens bij mij in de straat, maar die monteur kan mijn straat blijkbaar niet vinden en is tot overmaat van ramp ook mijn telefoonnummer kwijt. De HD constateerde dat er een versterker kapot was en beloofde binnen 24 uur uur actie. Reparatie een belletje en meer van dat. Ik heb inmiddels 2 1/2 uurt belkosten maal 10 cent gemaakt (handig met onbeperkt bellen naar vaste nummers in nederland) en ben 15 euro armer aan bellen. Ik heb een duurder abbo en minder service.
Wie kan mij vertellen wat helpt in dit gezeur. ik zie tenslotte ook allerlei speedtests die wel in de buurt komen van de beloofde snelheden. >:(

Dit is midden in de nacht nu is het resultaat, rechtstreeks op het modem

509667127.png


IK wordt hier zo :'( van

Nog één ff later

509673045.png




linksys 160N
 
Re: Wat mag ik nu verwachten (of worden belazerd)

betaal UPC dan voortaan ook maar een gedeelte...

Voorbeeld reactie aan UPC

Sorry op dit moment moest ik veel betalingen doen, aangezien ik maar een beperkt saldo heb doe ik aan rekening shaping.
De hypotheek en zorgverzekering hebben nou eenmaal een hogere prioriteit.
 
Re: Wat mag ik nu verwachten (of worden we belazerd)

Zeer slecht advies dat je beter niet kunt opvolgen als je niet afgesloten wilt worden.
De helpdesk zegt dus dat er een versterker stuk is. Deze zal vast snel worden gerepareerd. Zo niet dan bel je toch over een dag of 2 nog even?
 
en wat denk je dat ik heb gedaan. ik ben niet helmaal BLOND. Natturlijk heb ik een tweede keer nogmaals gebeld en ook een derde keer. Belofte's blijven hetzelfde we bellen u echt terug. En de variatie aan oplosingen en antwoorden die je krijgt zijn om een boek over te schrijven.

Ga nu gewoon eens doen wat je beloofd. 30 MBs leveren, gewoon even terugbellen en die verrrekte versterker oid repareren. Ik betaal toch niet voor Jan jurk elke mand 65 euri voor die handel.

Bovenstaande reactie is waarschijnlijk toch een goed ADVIES
 
Rob072 zei:
en wat denk je dat ik heb gedaan. ik ben niet helmaal BLOND. Natturlijk heb ik een tweede keer nogmaals gebeld en ook een derde keer. Belofte's blijven hetzelfde we bellen u echt terug. En de variatie aan oplosingen en antwoorden die je krijgt zijn om een boek over te schrijven.

Ga nu gewoon eens doen wat je beloofd. 30 MBs leveren, gewoon even terugbellen en die verrrekte versterker oid repareren. Ik betaal toch niet voor Jan jurk elke mand 65 euri voor die handel.

Bovenstaande reactie is waarschijnlijk toch een goed ADVIES

Je betaald inderdaad 65 euro, maar dat laatste houdt niet in dat je 24*7*365 support en uptime garantie hebt ;)
 
Support door helpdesk van 8:00 tot 22:00 uur / 7 dagen per week.

Uptime-, of snelheidsgarantie:
Zie: https://www.upc.nl/pdf/upc_algemene_voorwaarden.pdf Oa artikelen: 11.1, 11.2, 28.1, 28.2, 28.3
 
Klinkt allemaal redelijk, wat daar staat.
Maar in mijn geval gebeurt er dus niks.
Niet repareren, niet bellen, niks.

En dat is toch echt wat dan "wij zullen ons inspannen om etc."
Een dan dat zinnetje van de HD "ik ben hier om u"

Ik wordt daar wel een beetje boel geïrriteerd van er geburt gewoon NIKS
NIKS
NIKS
NIKS
 
Rob072 zei:
Bovenstaande reactie is waarschijnlijk toch een goed ADVIES
Laat ons even weten hoe dat dan afloopt ;)
Als er echt iets stuk is, dan moet UPC dat gewoon oplossen. Je zou eens een webcare medewerker kunnen aanspreken op dit forum (even een PM sturen, zie https://ziggoforum.nl/topics/17317/). Meestal geeft dat meer resultaat, als je duidelijk en vriendelijk uitlegt wat er aan de hand is.

Waarschijnlijk heb je dit allemaal al geprobeerd, maar weet je zeker dat het niet aan je eigen configuratie ligt?
Gaat het zonder router en firewall uit ook slecht? Misschien ook eens proberen via een andere PC? Andere netwerkkabel? Anders ben je echt aangewezen op UPC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heb ik inderdaad allemaal al gedaan.
Rechtreeks op het modem etc.

geen resultaat, maar ik vind dit wel een aardige suggestie
ga ik doen
 
Terug
Bovenaan