Hallo,
Zoals ik een vorig topic ("coax langs verwarmingsbuis") al meldde, is de installatie van de Pace digi-doos inmiddels een feit.
Ontvangst is meer dan redelijk zeker in vergelijking met Digitenne.
Toch slaat bij mij enige twijfel toe of het misschien niet toch een ietsepietse beter kan. (sat-ontvangst op onze woonkamer Philips HD is namelijk stukken beter, óók op de SD-kanalen)
In concreto: haalt een antenneversterker echt iets uit of versterk je daarmee ook de eventuele ruis?
Exact 17 mtr. Hirschmann Koka-kabel heb ik verlegd en de ontvangststerkte-balk slaat tot ca. de helft uit terwijl die van de kwaliteit een volle 100% aangeeft.
Bij een plaatselijke electonicaboer heb ik getracht een versterker op proef uit te proberen maar daaraan wordt geen medewerking verleent.
Kan iemand van jullie mijn beslissing enigszins vergemakkelijken?
Bedankt alvast!
Zoals ik een vorig topic ("coax langs verwarmingsbuis") al meldde, is de installatie van de Pace digi-doos inmiddels een feit.
Ontvangst is meer dan redelijk zeker in vergelijking met Digitenne.
Toch slaat bij mij enige twijfel toe of het misschien niet toch een ietsepietse beter kan. (sat-ontvangst op onze woonkamer Philips HD is namelijk stukken beter, óók op de SD-kanalen)
In concreto: haalt een antenneversterker echt iets uit of versterk je daarmee ook de eventuele ruis?
Exact 17 mtr. Hirschmann Koka-kabel heb ik verlegd en de ontvangststerkte-balk slaat tot ca. de helft uit terwijl die van de kwaliteit een volle 100% aangeeft.
Bij een plaatselijke electonicaboer heb ik getracht een versterker op proef uit te proberen maar daaraan wordt geen medewerking verleent.
Kan iemand van jullie mijn beslissing enigszins vergemakkelijken?
Bedankt alvast!