T
tikus
Hallo,
Had een paar programma's opgenomen en toen ik die wilde gaan kijken en via menu naar de DVR wilde gaan, komt er de melding op dit moment is het niet mogelijk programma's op te nemen of te kijken.
Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ga de box niet resetten, omdat ik nu eindelijk van die irritante tikken van de box af ben.
Grtz
Martin
Had een paar programma's opgenomen en toen ik die wilde gaan kijken en via menu naar de DVR wilde gaan, komt er de melding op dit moment is het niet mogelijk programma's op te nemen of te kijken.
Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ga de box niet resetten, omdat ik nu eindelijk van die irritante tikken van de box af ben.
Grtz
Martin