• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer ik opgenomen progamma wil kijken krijg ik een melding niet mogelijk op d

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tikus
  • Startdatum Startdatum
T

tikus

Hallo,

Had een paar programma's opgenomen en toen ik die wilde gaan kijken en via menu naar de DVR wilde gaan, komt er de melding op dit moment is het niet mogelijk programma's op te nemen of te kijken.

Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ga de box niet resetten, omdat ik nu eindelijk van die irritante tikken van de box af ben.

Grtz

Martin
 
Al geprobeerd de boel opnieuw op te starten?
Even een paar seconden van de spanning halen, dan helemaal op laten starten.
 
Terug
Bovenaan