• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer HDTV bij 3 halen 2 betalen actie?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter petry
  • Startdatum Startdatum
P

petry

Hallo,

UPC heeft momenteel de moeie actie van 3 halen 2 betalen. Ik heb van UPC te horen gekregen dat dit niet geld voor HDTV paketten, de medewerker van UPC ging er wel vanuit dat dit zal gebeuren. Nu is mijn vraag "weet iemand wanneer HDTV bij de actie wordt betrokken?".

ik hoop nog voor het EK.
 
Tja, daar zit ik dus ook op te wachten. En het EK nadert en nadert....
 
Om er daarna achter te komen dat je beter even op het pakket had moeten wachten?
 
er zijn inmiddels concurrenten die hun abonnement per maand aanbieden en daar zou upc ook aan moeten gaan voldoen
zolang we in nederland nog steeds geen vrije keuze hebben zal upc zelf hier niks aan veranderen.
dan resteert nog steeds de wil van UPC om pakketten aan te bieden
 
Jah, hier wacht ik ook op.

Zeker nu met de DVR, en het EK in zicht :)

Olympische spelen komen er natuurlijk ook nog eens aan.
 
coolgen zei:
er zijn inmiddels concurrenten die hun abonnement per maand aanbieden en daar zou upc ook aan moeten gaan voldoen

Ik was in de veronderstelling dat het juist UPC is waar je tv per maand op kunt zeggen, de meeste
andere providers werken nog met jaarabo's.
 
Onderstaand een mail van UPC n.a.v. een vraag van mij:


Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.

Het is momenteel nog niet bekend of en wanneer de HD in welke variant dan ook, deel uit zal gaan maken van een totaalpakket.

Helaas moeten wij hier vooralsnog het antwoord op schuldig blijven.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland


Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl

===========================================================



Ik heb momenteel een totaalpakket (Internet + Bellen + Digitale TV). Wanneer komt er een variant waar HDTV in is opgenomen?
 
upc moet gewoon 10 euro hdtv pakket maken in plaats 18 euro dan zou meer mensen het menen . groeten dj
 
Espnhd zei:
upc moet gewoon 10 euro hdtv pakket maken in plaats 18 euro dan zou meer mensen het menen . groeten dj

Het goedkoopste HD abonnement is 13 euro. En niet vergeten dat dat incl. de huur van een HDTV decoder is. Bij andere
providers moet je die zelf kopen. ;)
 
Terug
Bovenaan