P
petry
Hallo,
UPC heeft momenteel de moeie actie van 3 halen 2 betalen. Ik heb van UPC te horen gekregen dat dit niet geld voor HDTV paketten, de medewerker van UPC ging er wel vanuit dat dit zal gebeuren. Nu is mijn vraag "weet iemand wanneer HDTV bij de actie wordt betrokken?".
ik hoop nog voor het EK.
UPC heeft momenteel de moeie actie van 3 halen 2 betalen. Ik heb van UPC te horen gekregen dat dit niet geld voor HDTV paketten, de medewerker van UPC ging er wel vanuit dat dit zal gebeuren. Nu is mijn vraag "weet iemand wanneer HDTV bij de actie wordt betrokken?".
ik hoop nog voor het EK.

