- Berichten
- 4.405
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
IK zou het prettig vinden als UPC mij als consument de mogelijkheid zou bieden om een grotere harde schijf in de DVR te laten plaatsen, of DVR's met grotere opslagcapaciteit zou uitbrengen. Want 160GB is écht niet meer van deze tijd, dat was 5 jaar geleden zo'n beetje de norm.
Een film opnemen van Film1-HD kost al 7 á 8% ruimte, een NBA wedstrijd van 2 en half uur op Sport1-HD 12% enz, een docu van een uur op een van de HD kanalen 5%, dan vindt ik het erg snel gaan. Buiten het feit dat je tegenwoordig een 1TB schijf koopt voor 80 euro. Die ik er dan ook al te graag in zou willen zetten.
Een film opnemen van Film1-HD kost al 7 á 8% ruimte, een NBA wedstrijd van 2 en half uur op Sport1-HD 12% enz, een docu van een uur op een van de HD kanalen 5%, dan vindt ik het erg snel gaan. Buiten het feit dat je tegenwoordig een 1TB schijf koopt voor 80 euro. Die ik er dan ook al te graag in zou willen zetten.
. Ik zelf neem voor 90% in HD op, neem toch aan dat ik hier geen uitzondering op ben.