N
Nosferatu!
Hallo Allemaal,
Ik ben zeer benieuwd wanneer MK docsis 3.0 gaat uitrollen i.v.m. de veel betere snelheden up en down? Gaat dat dit jaar nog gebeuren? Of gaan ze ons eerst nog een jaar uitmelken?
Alvast bedankt,
Greetz,
Nosferatu
Ik ben zeer benieuwd wanneer MK docsis 3.0 gaat uitrollen i.v.m. de veel betere snelheden up en down? Gaat dat dit jaar nog gebeuren? Of gaan ze ons eerst nog een jaar uitmelken?
Alvast bedankt,
Greetz,
Nosferatu