O
OTJE
In maart schriftelijk (E-mail) UPC producten besteld met duidelijke vermelding van het feit dat mijn huidige abonnement per 1 juni a.s. afloopt en ik dus ca. 1 juni abonnee wil worden.
Op 27 april belde TPG aan met alle apparatuur. Mijn eerste idee was weigeren, maar vond dit alleen maar kostenverhogend en misschien kwam de datum van 1 juni dan wel in de problemen.
Heb echter totaal niets aangesloten, maar UPC begint al rekeningen te incasseren met ingangsdatum 27 april j.l.
Helpdesk bellen helpt niet want zij zeggen hier niet over te gaan.
Wat nu.............??
Als ik dit verhaal op hun forum zet wordt het niet eens geplaatst.
Op 27 april belde TPG aan met alle apparatuur. Mijn eerste idee was weigeren, maar vond dit alleen maar kostenverhogend en misschien kwam de datum van 1 juni dan wel in de problemen.
Heb echter totaal niets aangesloten, maar UPC begint al rekeningen te incasseren met ingangsdatum 27 april j.l.
Helpdesk bellen helpt niet want zij zeggen hier niet over te gaan.
Wat nu.............??
Als ik dit verhaal op hun forum zet wordt het niet eens geplaatst.