• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer gaat een abonnement in

  • Onderwerp starter Onderwerp starter OTJE
  • Startdatum Startdatum
O

OTJE

In maart schriftelijk (E-mail) UPC producten besteld met duidelijke vermelding van het feit dat mijn huidige abonnement per 1 juni a.s. afloopt en ik dus ca. 1 juni abonnee wil worden.
Op 27 april belde TPG aan met alle apparatuur. Mijn eerste idee was weigeren, maar vond dit alleen maar kostenverhogend en misschien kwam de datum van 1 juni dan wel in de problemen.
Heb echter totaal niets aangesloten, maar UPC begint al rekeningen te incasseren met ingangsdatum 27 april j.l.
Helpdesk bellen helpt niet want zij zeggen hier niet over te gaan.
Wat nu.............??
Als ik dit verhaal op hun forum zet wordt het niet eens geplaatst.
 
Stuur het beste maar een pm naar een van de administratieve webcare medewerkers

Wassily of Ryan


Directe link naar Wassily

https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?action=pm;sa=send;u=10000
 
Terug
Bovenaan