- Berichten
- 3.019
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Is er inmiddels al wat meer bekend over de "aangekondigde" FW update voor de HD Dozen.
Zou het wel heel erg fijn vinden als de HD zenders gewoon naar kanaal 1,2,3 verhuizen i.p.v. 71,72,73.
Bij lancering van de kanalen kon ik me herinneren dat er "op korte termijn" was aangekondigd.
Maar daarna is het geheel stil geworden.
Zou het wel heel erg fijn vinden als de HD zenders gewoon naar kanaal 1,2,3 verhuizen i.p.v. 71,72,73.
Bij lancering van de kanalen kon ik me herinneren dat er "op korte termijn" was aangekondigd.
Maar daarna is het geheel stil geworden.