• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer Disney Channel/Disney XD HD bij Ziggo.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Disney Channel en Disney XD zijn vanaf juli eindelijk ook bij Caiway verkrijgbaar. Disney Channel gaat dan ook meteen in HD uitzenden. Caiway verhoogt gelijktijdig diverse tarieven.

Van vrijwel alle providers is Caiway de laatste om Disney Channel te gaan doorgeven. Vanaf juli is de zender in high definition verkrijgbaar in het basispakket en tevens wordt de 24-uurs versie van Disney XD toegevoegd. Ook Disney Junior is dan verkrijgbaar, maar in het extra pakket. Het sportaanbod wordt ook uitgebreid. Caiway gaat eindelijk de Nederlandstalige versie van Eurosport 2 doorgeven. Onlangs kwam ook de mobiele dienst Sport 1 Go beschikbaar en Fox Sports International 6 wordt voor de Fox Sport Abonnees vanaf juli beschikbaar gesteld.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/19912/disney-zenders-bij-Caiway-maar-ook-tariefsverhoging.html

Wanneer doet Zuigo aan HD?
(Aangezien Zuigo door iedereen wordt ingehaald op HD niveau)
 
Donnerd zei:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/19912/disney-zenders-bij-caiway-maar-ook-tariefsverhoging.html

Wanneer doet Zuigo aan HD?
(Aangezien Zuigo door iedereen wordt ingehaald op HD niveau)
je kan ook gewoon Ziggo zeggen ipv zuigo, beetje popie jopie taal dit.
 
Waarom mag ik het beestje niet bij de echte naam noemen?
 
En daar komt de ware aard van hem weer naar boven.
 
michel28 zei:
zuigo vind je op de wallen, je neemt diensten af bij ziggo.
Omdat een andere provider nagenoeg onmogelijk is.
KPN en CO leveren alleen maar 50mb/s en ziggo 120mb/s.
 
Maar het steeds zitten afgeven of Ziggo, terwijl je toch klant blijft is ook niet sterk. Ik zit sinds enkele weken op glasvezel bij Solcon, maar dat is vooral omdat ik alles in een pakket wilde hebben. Voor mij werd Kabel-TV van Ziggo onaantrekkelijk om nog los te blijven afnemen en Starter was relatief te duur. Prijs <> kwaliteit verhouding van de 3 in 1 pakketten van Ziggo is daarentegen echt niet slecht. Dat was ook een optie geweest en wellicht voor mij een optie in de toekomst. Soms heb je bij Ziggo een zender meer en soms een zender minder dan bij een andere provider, maar dat maakt Ziggo niet een beroerde aanbieder. Ik heb bijvoorbeeld nu geen DIsney Channel meer, maar wel weer 13th Street en diverse muziekzenders die bij Ziggo in Royaal zitten.
 
Dennenboom zei:
Maar het steeds zitten afgeven of Ziggo, terwijl je toch klant blijft is ook niet sterk. Ik zit sinds enkele weken op glasvezel bij Solcon, maar dat is vooral omdat ik alles in een pakket wilde hebben. Voor mij werd Kabel-TV van Ziggo onaantrekkelijk om nog los te blijven afnemen en Starter was relatief te duur. Prijs <> kwaliteit verhouding van de 3 in 1 pakketten van Ziggo is daarentegen echt niet slecht. Dat was ook een optie geweest en wellicht voor mij een optie in de toekomst. Soms heb je bij Ziggo een zender meer en soms een zender minder dan bij een andere provider, maar dat maakt Ziggo niet een beroerde aanbieder. Ik heb bijvoorbeeld nu geen DIsney Channel meer, maar wel weer 13th Street en diverse muziekzenders die bij Ziggo in Royaal zitten.
Helaas heb ik geen glasvezel... dus het is of Ziggo of KPN... heb dus niet veel keus.
Dat is de ENIGE reden dat ik bij Ziggo blijf... als ik echt keuzes had gehad, dan was ik allang weg bij Ziggo.
 
Terug
Bovenaan