• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer aanmelden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Retort308
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Retort308

Hoi, nu nog via een telefoondraadje en BBned mijn internet.
Maar op 20 april 2009 wordt de lijn opgeheven en wil ik een alles in 1 abo extra gaan aanschaffen.
(btw, we hebben nu al wel een dig.tv abo van Ziggo)

1.Wanneer is het zinnig e.e.a. aan te vragen? en hoe snel is ZIGGO met de aansluiting?

2.Ik verwacht een modem van ZIGGO te krijgen, maar welke router kan ik erachter plaatsen? Het liefst eentje die de veel hogere snelheden ook aan kan.
Nu zit er een eenvoudige aan, die die 12 mb wel aan kan, maar dat gaat natuurlijk in de toekomst vast een keer boven de 20 mb uitkomen.

Thnx, Frans :pompom:
 
Je kan je laten bellen door de servicedesk van ziggo
en een datum afspreken wanneer je abb. ingaat

voor de zekerheid zou ik een overlap van 1 á 2 weken nemen, indien verbinding van belang is

verder is mijn persoonlijke keuze een router van belkin / cisco / linksys,
en in het (bovenste budget gebied ) sitecom en asus
niet dat prijs ertoe doet, maar de 50 € en hoger serie zeg maar

mijn ervaring met goedkope routers is niet echt goed te noemen, conceptronics / sweex / trust -(20 / 25 €)
ze werken, maar support , helaas die zal je zelf mogen regelen in de meeste gevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan