R
Retort308
Hoi, nu nog via een telefoondraadje en BBned mijn internet.
Maar op 20 april 2009 wordt de lijn opgeheven en wil ik een alles in 1 abo extra gaan aanschaffen.
(btw, we hebben nu al wel een dig.tv abo van Ziggo)
1.Wanneer is het zinnig e.e.a. aan te vragen? en hoe snel is ZIGGO met de aansluiting?
2.Ik verwacht een modem van ZIGGO te krijgen, maar welke router kan ik erachter plaatsen? Het liefst eentje die de veel hogere snelheden ook aan kan.
Nu zit er een eenvoudige aan, die die 12 mb wel aan kan, maar dat gaat natuurlijk in de toekomst vast een keer boven de 20 mb uitkomen.
Thnx, Frans :pompom:
Maar op 20 april 2009 wordt de lijn opgeheven en wil ik een alles in 1 abo extra gaan aanschaffen.
(btw, we hebben nu al wel een dig.tv abo van Ziggo)
1.Wanneer is het zinnig e.e.a. aan te vragen? en hoe snel is ZIGGO met de aansluiting?
2.Ik verwacht een modem van ZIGGO te krijgen, maar welke router kan ik erachter plaatsen? Het liefst eentje die de veel hogere snelheden ook aan kan.
Nu zit er een eenvoudige aan, die die 12 mb wel aan kan, maar dat gaat natuurlijk in de toekomst vast een keer boven de 20 mb uitkomen.
Thnx, Frans :pompom: