S
Santpoort
Ik heb een oude wandcontactdoos (wcd) in de woonkamer, 2-gats, van Hirschmann. Deze zit er al vanaf het begin toen het kabelnet is aangelegd zo rond 1980.
De eerste vraag is of deze oude wcd geschikt is voor retourverkeer omdat de bedoeling is dat per mei internet en bellen wordt aangevraagd via Ziggo (Multikabel)?
Als dit niet het geval is, heb ik begrepen dat de kabelexploitant de wcd moet vervangen omdat deze eigenaar is en de klant niet zelf mag rommelen aan de wcd.
Wordt dit kosteloos gedaan of zijn de kosten voor de klant?
De eerste vraag is of deze oude wcd geschikt is voor retourverkeer omdat de bedoeling is dat per mei internet en bellen wordt aangevraagd via Ziggo (Multikabel)?
Als dit niet het geval is, heb ik begrepen dat de kabelexploitant de wcd moet vervangen omdat deze eigenaar is en de klant niet zelf mag rommelen aan de wcd.
Wordt dit kosteloos gedaan of zijn de kosten voor de klant?
