• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanbeleid UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bramp2004
  • Startdatum Startdatum
B

Bramp2004

Wat me nu weer is overkomen.. :o

Het viel mij op dat ik de laatste tijd geen mail meer kreeg van UPC aangaande mededelingen over BV snelheidsverhogingen enz.

Ik bellen: Was vroeger een keer eerder een jaar lid geweest, Er waren 2 accountnamen die op mijn naam stonden (de nieuwe met .1, ze waren te achterlijk om de oude te deleten) Koste me trouwens 90 min a 0.28 cent mobiel bellen voordat de helpdeskfiguur (IQ kanarie) dat door had.

Ik had hier in het verleden ook al eens over gebeld en toen ging het een poos goed en kreeg ik ook UPC-mail op de nieuwe account. En of ze een servercrash hebben gehad, de oude abonnee data weer terug hebben gezet. Ik weet het niet maar opeens was de oude account dus weer in de lucht. Wacht; zei de helpdeskonderknuppel, 'ik zal van je oude account het wachtwoord resetten' want dat 'deed' het niet meer. En de prutser zal mij dit dan gaan toe sturen zodat ik dan 2 e-mailaccounts had waar ik dan de UPC-mail mee kon ophalen. (gewoon de overbodige account deleten was te makkelijk of zo!!!?? ???) Wat doet die idioot nu; hij reset mijn nieuwe  account naar het oude, waardeloze, onpraktische wachtwoord   >:( Nu kon ik dus helemaal geen mail meer ophalen!

Kostte me weer anderhalf uur bellen om dat in orde te krijgen, want ik had na 5 jaar Chello en een verhuizing, het originele wachtwoord natuurlijk niet meer. En ik natuurlijk opteren voor een schadevergoeding  voor mijn belkosten. Maar niets hoor. Bekijk het maar riepen ze!
Oh, die geweldige service die dit bedrijf levert en de enorme klantvriendelijkheid; ik word er gewoon warm van.   Van   >:( >:( >:( >:( >:(  >:( >:( KWAADHEID  >:( >:( >:( >:( >:( Wel te verstaan. (ben ook zo een keer ongewaarschuwd gecapped door Chello, meer als 40 Gig. gedownd, waarschuwingsmail kwam dus nooit aan omdat het naar de oude account werd gestuurd)

En nu ontvang ik nog stééds géén UPC mail, een alias aanmaken met oude e-mailadres in de nieuwe account helpt ook niet, moet het op de oude account ophalen want daar komt het eerst aan. Maar daar is klaarblijkelijk geen werkend wachtwoord meer van..

Ik word helemaal gek van dit verhaal zonder einde. :'( Ze zijn helaas écht niet goed wijs daar bij UPC. Het is nu officieel.  ik kan gewoon geen andere conclusie meer trekken..Wat een zooitje

Heeft een van jullie nog een slimme inval hoe ik tóch mijn UPC-mail kan ophalen, zonder dat ik weer úren vruchteloos met die carnavalsartiesten van de UPC-helpdesk aan de lijn hoef te hangen?
 
Als het goed is hebben ze ook nog een nummer tegen lokaal tarief.

Maar ach ik denk dat het moeilijk gaat worden. Zelf heb ik elke keer als upc iets veranderd (mediabox of chello) altijd binnen de 48 uur bij hun aan de lijn moeten hangen.
 
Ik kreeg zowaar nog redelijk snel een reactie op mijn klacht;

Geachte heer *******,

Via het contactformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Hierover informeren wij u als volgt.

Het probleem is dat in ons administratie systeem uw oude e-mail adres staat terwijl in het account systeem het nieuwe e-mail adres staat. Wij hebben voor u een werkbon aangemaakt voor de verantwoordelijke afdeling. Deze zal het juiste e-mail adres in ons administratie systeem zetten zodat u in het vervolg wel mail berichten van UPC ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via https://quickfix.chello.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl


en dat is al heel wat voor UPC begrippen  :-\, maar geen woord over mijn gemaakte belkosten. Mobiel! omdat na mijn verhuizing ik verplicht UPC-bellen door kabel moest opzeggen van UPC, omdat ik een alarmsys. in huis had en UPC geen verandwoordelijkheid wilde dragen voor bereikbaarheid alarmcentrale door hun kabel-telefoonnetwerk. ( ze geloven niet eens in hun eigen producten daar, wat een lachertje :9)
(Helaas waar gebeurd verhaal, dit)
 
achterlijke randdebielen daaro..

Kben eigenlijk weleens benieuwd of ze dit soort dingen lezen ;D ;D ;D ;D
 
Ik heb allang de illusie opgegeven dat UPC wat voor zijn klanten overheeft.
Waardeloos helpdeskpersoneel wat zelfs nauwelijks in staat is om eerste lijns vragen op te lossen.
Altijd weer de standaard "hier is alles in orde", "kijk uw eigen instellingen eens na", "en download quikfix".

Ik zit nu al meer dan een half jaar met een werkelijk waardeloze verbinding.
Na vele e-mailtjes kwam er onverwacht een mail op zondagmorgen 6.00 uur, dat het probleem verholpen was.
Het frapante was dat het inderdaad wat beter was, maar na drie of vier werkdagen was het weer klote van de bok.

Het netwerk van UPC is gewoon overbelast, en dat vind men wel best.

Mensen zouden massaal hun abonnement op moeten zeggen.
Voor de kosten in de maand mag je toch verwachten dat er een goed product geleverd wordt.

Ik zit zelfs al te denken om dit eens middels een kort geding aan te kaarten.
Laat UPC maar eens bewijzen dat ze er alles aan doen om de klant tevreden te stellen.
Ik heb inmiddels voor wat mijn eigen verbinding betreft voldoende gegevens om te kunnen spreken over een wanprestatie.
 
HardcoreHoolie zei:
achterlijke randdebielen daaro..

Kben eigenlijk weleens benieuwd of ze dit soort dingen lezen  ;D ;D ;D ;D

Nee dus, Die UberKlootviolen hebben gewoon voor de 2e x vandaag ongevraagd mijn account gereset naar mijn orginele 6 jaar oude wachtwoord.
 
governator zei:
Het zijn echt UberUber eikels daar. Er werken daar enkel & alleen maar gasten met het syndroom van Down, wat een mongolen :-X :-X

Knul, als je nou echt niet meer intelligentie hebt, post dan ook gewoon niet. Prima dat je kwaad bent op een helpdeskmedewerker, maar probeer dat dan in normaal Nederlands te verwoorden ipv te vervallen in dit soort goedkope opmerkingen waar niemand wat aan heeft. Over 'IQ kanarie' gesproken....

Als je nou gewoon je contract zorgvuldig had bewaard, dan had je ook nog de beschikking over je originele wachtwoord en was er niks aan de hand geweest. En als je dit originele wachtwoord onpraktisch vindt, prima dan verander je dat toch gewoon weer.....

Ik had de stille hoop dat dit forum op een beetje niveau zou blijven, maar blijkbaar past zich dat aan aan het soort klanten dat chello tegenwoordig heeft. Stel je 's voor dat je als student als bijbaan op de chello helpdesk werkt en je krijgt iemand aan de lijn die alleen maar dit soort onzin weet uit te kramen....Kan me voorstellen dat je daar zsm weer vanaf wilt, ondanks alle goede bedoelingen.
 
vind het ook wel wat te ver gaan om ze vergelijken met mensen met down... vind dat kwetsend tegenover de mensen me down die worden hier vergelijken met kl... enzenz hoop ook dat deze posting weg gehaald an worden
 
Aan iedereen
Wij  hebben Algemene regels
Lees met name regel 6 nog eens door.
6. Fatsoenregels.
Op dit forum gelden de normale fatsoensregels, ongewenst zijn daarom:
- het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal
- iemand op ordinaire wijze aanvallen
- het plaatsen van iemands privé-gegevens (*1)
- porno of schokkend materiaal (*1)
- racistische uitlatingen (*1)

@  governator
Je hebt IM
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan