B
Bramp2004
Wat me nu weer is overkomen.. 
Het viel mij op dat ik de laatste tijd geen mail meer kreeg van UPC aangaande mededelingen over BV snelheidsverhogingen enz.
Ik bellen: Was vroeger een keer eerder een jaar lid geweest, Er waren 2 accountnamen die op mijn naam stonden (de nieuwe met .1, ze waren te achterlijk om de oude te deleten) Koste me trouwens 90 min a 0.28 cent mobiel bellen voordat de helpdeskfiguur (IQ kanarie) dat door had.
Ik had hier in het verleden ook al eens over gebeld en toen ging het een poos goed en kreeg ik ook UPC-mail op de nieuwe account. En of ze een servercrash hebben gehad, de oude abonnee data weer terug hebben gezet. Ik weet het niet maar opeens was de oude account dus weer in de lucht. Wacht; zei de helpdeskonderknuppel, 'ik zal van je oude account het wachtwoord resetten' want dat 'deed' het niet meer. En de prutser zal mij dit dan gaan toe sturen zodat ik dan 2 e-mailaccounts had waar ik dan de UPC-mail mee kon ophalen. (gewoon de overbodige account deleten was te makkelijk of zo!!!??
) Wat doet die idioot nu; hij reset mijn nieuwe account naar het oude, waardeloze, onpraktische wachtwoord
Nu kon ik dus helemaal geen mail meer ophalen!
Kostte me weer anderhalf uur bellen om dat in orde te krijgen, want ik had na 5 jaar Chello en een verhuizing, het originele wachtwoord natuurlijk niet meer. En ik natuurlijk opteren voor een schadevergoeding voor mijn belkosten. Maar niets hoor. Bekijk het maar riepen ze!
Oh, die geweldige service die dit bedrijf levert en de enorme klantvriendelijkheid; ik word er gewoon warm van. Van
KWAADHEID
Wel te verstaan. (ben ook zo een keer ongewaarschuwd gecapped door Chello, meer als 40 Gig. gedownd, waarschuwingsmail kwam dus nooit aan omdat het naar de oude account werd gestuurd)
En nu ontvang ik nog stééds géén UPC mail, een alias aanmaken met oude e-mailadres in de nieuwe account helpt ook niet, moet het op de oude account ophalen want daar komt het eerst aan. Maar daar is klaarblijkelijk geen werkend wachtwoord meer van..
Ik word helemaal gek van dit verhaal zonder einde. :'( Ze zijn helaas écht niet goed wijs daar bij UPC. Het is nu officieel. ik kan gewoon geen andere conclusie meer trekken..Wat een zooitje
Heeft een van jullie nog een slimme inval hoe ik tóch mijn UPC-mail kan ophalen, zonder dat ik weer úren vruchteloos met die carnavalsartiesten van de UPC-helpdesk aan de lijn hoef te hangen?

Het viel mij op dat ik de laatste tijd geen mail meer kreeg van UPC aangaande mededelingen over BV snelheidsverhogingen enz.
Ik bellen: Was vroeger een keer eerder een jaar lid geweest, Er waren 2 accountnamen die op mijn naam stonden (de nieuwe met .1, ze waren te achterlijk om de oude te deleten) Koste me trouwens 90 min a 0.28 cent mobiel bellen voordat de helpdeskfiguur (IQ kanarie) dat door had.
Ik had hier in het verleden ook al eens over gebeld en toen ging het een poos goed en kreeg ik ook UPC-mail op de nieuwe account. En of ze een servercrash hebben gehad, de oude abonnee data weer terug hebben gezet. Ik weet het niet maar opeens was de oude account dus weer in de lucht. Wacht; zei de helpdeskonderknuppel, 'ik zal van je oude account het wachtwoord resetten' want dat 'deed' het niet meer. En de prutser zal mij dit dan gaan toe sturen zodat ik dan 2 e-mailaccounts had waar ik dan de UPC-mail mee kon ophalen. (gewoon de overbodige account deleten was te makkelijk of zo!!!??


Kostte me weer anderhalf uur bellen om dat in orde te krijgen, want ik had na 5 jaar Chello en een verhuizing, het originele wachtwoord natuurlijk niet meer. En ik natuurlijk opteren voor een schadevergoeding voor mijn belkosten. Maar niets hoor. Bekijk het maar riepen ze!
Oh, die geweldige service die dit bedrijf levert en de enorme klantvriendelijkheid; ik word er gewoon warm van. Van












En nu ontvang ik nog stééds géén UPC mail, een alias aanmaken met oude e-mailadres in de nieuwe account helpt ook niet, moet het op de oude account ophalen want daar komt het eerst aan. Maar daar is klaarblijkelijk geen werkend wachtwoord meer van..
Ik word helemaal gek van dit verhaal zonder einde. :'( Ze zijn helaas écht niet goed wijs daar bij UPC. Het is nu officieel. ik kan gewoon geen andere conclusie meer trekken..Wat een zooitje
Heeft een van jullie nog een slimme inval hoe ik tóch mijn UPC-mail kan ophalen, zonder dat ik weer úren vruchteloos met die carnavalsartiesten van de UPC-helpdesk aan de lijn hoef te hangen?