K
kiki
Nog maar eens, want een antwoord kan ik in de vorige topics niet vinden.
Sinds een week kan ik niet meer bij mijn wanadoo mail. Ik heb altijd een kabelpakket gehad. Inbellen kan niet, webmail is ook onbereikbaar. Heeft iemand enig idee wat te doen?
Dit bericht krijg ik:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Sinds een week kan ik niet meer bij mijn wanadoo mail. Ik heb altijd een kabelpakket gehad. Inbellen kan niet, webmail is ook onbereikbaar. Heeft iemand enig idee wat te doen?
Dit bericht krijg ik:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
