• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanadoo mail via kabel werkt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kiki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kiki

Nog maar eens, want een antwoord kan ik in de vorige topics niet vinden.

Sinds een week kan ik niet meer bij mijn wanadoo mail. Ik heb altijd een kabelpakket gehad. Inbellen kan niet, webmail is ook onbereikbaar. Heeft iemand enig idee wat te doen?

Dit bericht krijg ik:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
Nog maar eens, want een antwoord kan ik in de vorige topics niet vinden.

Sinds een week kan ik niet meer bij mijn wanadoo mail. Ik heb altijd een kabelpakket gehad. Inbellen kan niet, webmail is ook onbereikbaar. Heeft iemand enig idee wat te doen?

Dit bericht krijg ik:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Kan het zijn dat het hier:

actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van maandag 15 september 19.40 uur tot (nog niet bekend)
De gratis @orange.nl, @wanadoo.nl en @online.nl email adressen werken alleen nog via webmail of via een telefonische inbel-verbinding van online.nl.
Krijgt u bij het ophalen van de email een foutmelding op uw wachtwoord, maar kunt u zich wel aanmelden op https://www.online.nl/webmail dan heeft u zo´n gratis email adres.
Deze email adressen zijn geen onderdeel van de Ziggo service. Vragen over deze gratis email adressen kunnen worden beantwoord door de Online helpdesk op telefoonnummer 0900 0134 (15 cent per minuut).
iets mee te maken heeft?
 
nee dit is niet de reden.
Wat jij schrijft gaat over de zg free wanadoo adressen. Ik kan ook niet inloggen via online webmail, mijn wanadoo mailadres is dus niet free (afgesloten in het allereerste begin bij een kabelpakket)
Online meldt trouwens ook dat de wanadoo kabel accounts wel via Ziggo lopen!

In ieder geval bedankt voor je moeite, als je nog iets verzinnen kunt hoor ik het graag
 
nee dit is niet de reden.
Wat jij schrijft gaat over de zg free wanadoo adressen. Ik kan ook niet inloggen via online webmail, mijn wanadoo mailadres is dus niet free (afgesloten in het allereerste begin bij een kabelpakket)
Online meldt trouwens ook dat de wanadoo kabel accounts wel via ziggo lopen!

In ieder geval bedankt voor je moeite, als je nog iets verzinnen kunt hoor ik het graag

Nee, helaas. Ik zou het verder ook niet weten. Als je gebruikersnaam en wachtwoord nog steeds juist zijn, zou dít het in ieder geval gewoon moeten doen (voor mij is de overgang op de nieuwe IP-range weliswaar ook niet vlekkeloos verlopen, maar mail ophalen is steeds blijven werken...).
Ik neem aan dat je de invulling van je accountgegevens ook al hebt gecontroleerd? Ik heb zelf net even wat uitgeprobeerd en deze fout krijg je in ieder geval als de gebruikersnaam/wachtwoordcombinatie écht niet klopt.
 
ik heb alle instellingen driedubbel gecontroleerd ... daar kan het niet aan liggen .... iig dank
 
In elk geval helpt het ook niet om te bellen met Online, want dat heb ik al geprobeerd en die verwijzen weer doodleuk terug naar Ziggo...
 
Nou ik ben erachter wat het probleem is

Bij de overschakeling naar een nieuw 'alles in 1 pakket' is de wanadoo mail automatisch vervallen! Belachelijk, echt te idioot dat dat niet even gemeld wordt.

En dat terwijl ik nog uitdrukkelijk gevraagd had of mijn wanadoo mail in stand zou blijven bij het afsluiten van het pakket. De man zei toen dat ik het email adres gewoon kon blijven gebruiken, maar dat het over een half jaar afgesloten zou worden.

Wat een hoop gedoe, slechte service en slordige communicatie.

Hoe dan ook is er niets meer aan te doen.
De man bij de klantenservice van ziggo (na 5 dagen te pakken gekregen) kon wel nog 1 keer heel even de lijn naar mijn wanadoo openzetten zodat ik de laatste mails kon ophalen. Dat kan dus wel.


Iedereen bedankt voor de reactie en het meedenken!
 
Nou ik ben erachter wat het probleem is

Bij de overschakeling naar een nieuw 'alles in 1 pakket' is de wanadoo mail automatisch vervallen! Belachelijk, echt te idioot dat dat niet even gemeld wordt.

En dat terwijl ik nog uitdrukkelijk gevraagd had of mijn wanadoo mail in stand zou blijven bij het afsluiten van het pakket. De man zei toen dat ik het email adres gewoon kon blijven gebruiken, maar dat het over een half jaar afgesloten zou worden.

Wat een hoop gedoe, slechte service en slordige communicatie.

Ziggo ten voeten uit, vrees ik.

Goed om dit te weten. Ik ben ook van plan binnenkort over te stappen op zo'n 'alles in 1 pakket'. Weet ik wat me te wachten staat... :sad:
 
Ziggo ten voeten uit, vrees ik.

Goed om dit te weten. Ik ben ook van plan binnenkort over te stappen op zo'n 'alles in 1 pakket'. Weet ik wat me te wachten staat... :sad:

Precies! Alles in 1 is niet echt alles .......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan