H
hihihi
Hi.
Ik heb een free email adres van wanadoo.
Jaren lang kon je met pop de mail ophalen.
Nu krijg ik deze error melding:
"Pop werkt alleen als u via Online inbelt."
En kan geen mail meer ophalen voor het free email adres.
Jaren lang heeft casema/wanadoo/orange of hoe het ook heet, het doel bewust
mogelijk gemaakt om via pop de mail op te halen.
En nu, zonder waarschuwing, hebben ze ineens dat onmogelijk gemaakt.
Dat is fout !
Ze hadden op zijn minst maanden van te voren de gebruikers moeten
waarschuwen.
Dan hadden de gebruikers de tijd gehad om maatregelen te treffen.
Nu zijn ze ineens afgesloten van het ophalen van de mail via pop.
Via webmail is veel minder handig, je moet dan nu alle spam zelf
verwijderen.
Via pop deed ik dat automatisch met spamassassin.
Hoeveel vaste email adressen heb je bij een wanadoo easy ?
Is een free email adres om te zetten in een van de vaste email adressen ?
Ik heb een free email adres van wanadoo.
Jaren lang kon je met pop de mail ophalen.
Nu krijg ik deze error melding:
"Pop werkt alleen als u via Online inbelt."
En kan geen mail meer ophalen voor het free email adres.
Jaren lang heeft casema/wanadoo/orange of hoe het ook heet, het doel bewust
mogelijk gemaakt om via pop de mail op te halen.
En nu, zonder waarschuwing, hebben ze ineens dat onmogelijk gemaakt.
Dat is fout !
Ze hadden op zijn minst maanden van te voren de gebruikers moeten
waarschuwen.
Dan hadden de gebruikers de tijd gehad om maatregelen te treffen.
Nu zijn ze ineens afgesloten van het ophalen van de mail via pop.
Via webmail is veel minder handig, je moet dan nu alle spam zelf
verwijderen.
Via pop deed ik dat automatisch met spamassassin.
Hoeveel vaste email adressen heb je bij een wanadoo easy ?
Is een free email adres om te zetten in een van de vaste email adressen ?