Wachtwoord wijzigen emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

joostburg

Beste gebruikers,

Ik wil mijn email ontvangen op mijn ipad echter ben ik mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik 2 weken geleden geprobeerd mijn wachtwoord gewijzigd hij zegt wachtwoord succesvol gewijzigd oid. Maar het wachtwoord is steeds verkeerd wanneer ik het account wil toevoegen en op mijn huidige installatie wijzigt blijft het account werken dus het wachtwoord wijzigt niet!

Ik doe het precies zoals deze beschrijving:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/wachtwoord-wijzigen-of-vergeten/

Heb vandaag nog een paar keer geprobeerd om te wijzigen zonder resultaat. Wat kan het probleem zijn, hoe gaan we dit oplossen? Bij voorbaat bedankt voor de reacties!
 
Kun je met dat gewijzigde wachtwoord wel inloggen op de webmail van ziggo?
Als dat wel lukt, dan zit het probleem in de instellingen van je mailprogramma, als je op webmail ook niet kunt inloggen met dat nieuwe wachtwoord zit er misschien een probleem in je Ziggo-account zelf en moet je de helpdesk even bellen.
 
Beste cees, bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen contact gehad met ziggo. Er staat een tijdspan van 5 werkdagen voor dan moet alles naar behoren werken. De fout ligt dus waarschijnlijk bij hun en niet bij mij. Ik denk denk dat het topic bij deze gesloten kan worden, bedankt!
 
Hallo joostburg,

Het klopt inderdaad dat er soms een paar dagen overheen gaan voordat het wachtwoord werkt. Als het na 5 dagen nog niet werkt dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan