J
joostburg
Beste gebruikers,
Ik wil mijn email ontvangen op mijn ipad echter ben ik mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik 2 weken geleden geprobeerd mijn wachtwoord gewijzigd hij zegt wachtwoord succesvol gewijzigd oid. Maar het wachtwoord is steeds verkeerd wanneer ik het account wil toevoegen en op mijn huidige installatie wijzigt blijft het account werken dus het wachtwoord wijzigt niet!
Ik doe het precies zoals deze beschrijving:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/wachtwoord-wijzigen-of-vergeten/
Heb vandaag nog een paar keer geprobeerd om te wijzigen zonder resultaat. Wat kan het probleem zijn, hoe gaan we dit oplossen? Bij voorbaat bedankt voor de reacties!
Ik wil mijn email ontvangen op mijn ipad echter ben ik mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik 2 weken geleden geprobeerd mijn wachtwoord gewijzigd hij zegt wachtwoord succesvol gewijzigd oid. Maar het wachtwoord is steeds verkeerd wanneer ik het account wil toevoegen en op mijn huidige installatie wijzigt blijft het account werken dus het wachtwoord wijzigt niet!
Ik doe het precies zoals deze beschrijving:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/wachtwoord-wijzigen-of-vergeten/
Heb vandaag nog een paar keer geprobeerd om te wijzigen zonder resultaat. Wat kan het probleem zijn, hoe gaan we dit oplossen? Bij voorbaat bedankt voor de reacties!