J
Jank
Probeerde de mogelijkheid uit van "mijn administratie", om zodoende zelf aliassen aan te maken. Bij mij werden wachtwoord dan wel gebruikersnaam niet geaccepteerd. Dit gemaild aan CHELLO. Geen reaktie. Na 2 weken weer gemaild en weer geen reaktie. Wel kon ik kort daarna niet meer in de mail, mijn wachtwoord werd gewijzigd. Uit armoede het dure 0990-1580 nummer gedraaid en na ongeveer 20 minuten wachten zowaar iemand aan de lijn. Mijn probleem uitgelegd en wat bleek, men had mijn wachtwoord aangepast om zodoende wel in "mijn adminisratie"te kunnen inloggen. Maar die wachtwoordwijziging was niet aan mij doorgegeven. Ja ze hadden een mail gestuurd, die ik trouwens nimmer heb ontvangen. Ook niet nadat ik in de mail kon. Bij de helpdesk gaven ze toe, dat zij fout waren. Voor mij een reden de gemaakte telefoonkosten bij UPC te declareren, totaal € 2,50. Van de helpdesk een adres in Nijmegen gekregen voor dit verzoek. In mijn vakantie ben ik gebeld door UPC, stond op de voicemail en of ik terug wilde bellen, maar wel op het dure 0900 nummer. Zo gedaan en daar wist men mij te vertellen, dat ik geen geld terug kreeg. Dit hadden ze ook per e-mail kunnen melden lijkt mij! Het is jammer, ik wou, dat ik voor mijn fouten ook een ander kan laten opdraaien voor de daaruit vloeiende kosten. Helaas ben ik opgevoed met het principe, dat een fout maken niet erg is, maar wel het feit, dat je daar de consequenties niet van wilt dragen. Jan K.