• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtwoord probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een groot probleem. Ik wilde een netwerk maken en heb in mijn Vista computer iets veranderd. Weet niet wat meer wat. Is erg dom. Maar hij vraagt met opstarten een wachtwoord. Maaar ik weet het wachtwoord niet. Is dit te omzeilen . Of wat moet ik doen om er toch in te komen. Hopelijk is er een oplossing.
Groet Joop
 
Joop zei:
Ik heb een groot probleem. Ik wilde een netwerk maken en heb in mijn Vista computer iets veranderd. Weet niet wat meer wat. Is erg dom. Maar hij vraagt met opstarten een wachtwoord. Maaar ik weet het wachtwoord niet. Is dit te omzeilen . Of wat moet ik doen om er toch in te komen. Hopelijk is er een oplossing.
Groet Joop
Kan je niet het wachtwoordveld leeg laten en gewoon inloggen? (Bij sommige netwerkinstellingen krijg je standaard dat inlogscherm te zien maar hoef je alleen de gebruikersnaam in te vullen)
Anders kan je proberen om in veilige mode op te starten met het admin-account, wellicht kan je daar je gewone account aanpassen. Succes ermee!
 
Lukt niet, Met opstarten vraagt hij om een wachtwoord. Nog een idee ?
 
Hier staan wat programma's om je wachtwoord te achterhalen: https://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/tp/passrecovery.htm

Had je zelf kunnen vinden met Google: "vista lost password".
Gebruik op eigen risico!
 
Download Hirens Boot CD en daar staan diverse apps op
Of kijk op: https://www.hiren.info/pages/bootcd
 
Terug
Bovenaan