Ik heb een groot probleem. Ik wilde een netwerk maken en heb in mijn Vista computer iets veranderd. Weet niet wat meer wat. Is erg dom. Maar hij vraagt met opstarten een wachtwoord. Maaar ik weet het wachtwoord niet. Is dit te omzeilen . Of wat moet ik doen om er toch in te komen. Hopelijk is er een oplossing.
Groet Joop
Groet Joop