Zo ineens was halverwege de dag vandaag mijn OE niet meer zeker van het wachtwoord. error.
Zal wel een server storing zijn dus ik inloggen op webmail...onjuist...
dan maar naar chello online services...... onjuist....
Dan maar bellen of er wat aan de hand is, in mijn regio was immers vanochtend nog een storing betreft de algehele internetverbinding.
kort samengevat:
Hallo..., vreemd nee geen storing nu en met de door u opgegeven wachtwoord kom ik er ook niet in, nee ik kan het wachtwoord niet voor u wijzigen. Wel resetten naar het allereerste wachtwoord (contract), hmm die zal ik moeten opzoeken, We kunnen het ook opsturen per post, nee dat duurt me te lang. Kan u het niet even resetten naar een wachtwoord zodat ik het hierna zelf weer wijzig, nee dat kunnen we niet .Ik bel wel even terug kijk eerst of het 1e contract met het wachtwoord nog hier ligt.
Contract gevonden, dus weer bellen, Hallo ik heb net een collega gesproken ....U kan het wachtwoord ressetten naar de orginele, prima even kijken..hmm lukt nog niet, wacht ik zal een ander wachtwoord gebruiken..? kan dat dus wel, ja hoor , oke
ja hij doet het nu weer, logt u maar weer in, . Ja hij doet het weer, bedankt...
Blijkbaar zijn de medewerkers niet allemaal op gelijke hoogte betreft de mogelijkheden, maar goed ik kan weer inloggen.
Mijn vraag blijft echter (welke geen van de medewerkers mij kon verklaren) hoe kan dit nu zomaar onstaan dat het wachtwoord niet meer werkt...
Zal wel een server storing zijn dus ik inloggen op webmail...onjuist...
dan maar naar chello online services...... onjuist....
Dan maar bellen of er wat aan de hand is, in mijn regio was immers vanochtend nog een storing betreft de algehele internetverbinding.
kort samengevat:
Hallo..., vreemd nee geen storing nu en met de door u opgegeven wachtwoord kom ik er ook niet in, nee ik kan het wachtwoord niet voor u wijzigen. Wel resetten naar het allereerste wachtwoord (contract), hmm die zal ik moeten opzoeken, We kunnen het ook opsturen per post, nee dat duurt me te lang. Kan u het niet even resetten naar een wachtwoord zodat ik het hierna zelf weer wijzig, nee dat kunnen we niet .Ik bel wel even terug kijk eerst of het 1e contract met het wachtwoord nog hier ligt.
Contract gevonden, dus weer bellen, Hallo ik heb net een collega gesproken ....U kan het wachtwoord ressetten naar de orginele, prima even kijken..hmm lukt nog niet, wacht ik zal een ander wachtwoord gebruiken..? kan dat dus wel, ja hoor , oke

Blijkbaar zijn de medewerkers niet allemaal op gelijke hoogte betreft de mogelijkheden, maar goed ik kan weer inloggen.
Mijn vraag blijft echter (welke geen van de medewerkers mij kon verklaren) hoe kan dit nu zomaar onstaan dat het wachtwoord niet meer werkt...