• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtwoord email??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elisa

Ziggo (casema) accepteert ineens mijn wachtwoord niet meer om mail op te halen. Geen nood, ik reset mijn modem. Helpt niet. Ik log in met de webbrouwser, geef mijn gegevens op, tik mijn klantnummer in en kan mijn wachtwoord herstellen door het tweemaal in te tikken.
Mooi niet. Het opgeven van een (nieuw) wachtwoord lijkt in een oneindige loop te schieten.
Tssss... :pompom:

gegroet,
 
Heb je dan per mail geen bericht gehad? Ik drie keer, met iedere keer een herinnering.
 
Heb je dan per mail geen bericht gehad? Ik drie keer, met iedere keer een herinnering.

Niet dat ik weet.
Tenzij die berichten onbedoeld bij de spam zijn beland, wat ik niet geloof.
Ik heb namelijk jaren bij xs4all gezeten en daar een 'pack' aangehouden zodat ik mijn oude email-adressen kan blijven gebruiken. Wat op mijn account bij casema binnenkomt is echt weinig en vrij makkelijk te bekijken.
Nouja, probleem van geen mail binnenkrijgen is ondertussen opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan