E
elisa
Ziggo (casema) accepteert ineens mijn wachtwoord niet meer om mail op te halen. Geen nood, ik reset mijn modem. Helpt niet. Ik log in met de webbrouwser, geef mijn gegevens op, tik mijn klantnummer in en kan mijn wachtwoord herstellen door het tweemaal in te tikken.
Mooi niet. Het opgeven van een (nieuw) wachtwoord lijkt in een oneindige loop te schieten.
Tssss... :pompom:
gegroet,
Mooi niet. Het opgeven van een (nieuw) wachtwoord lijkt in een oneindige loop te schieten.
Tssss... :pompom:
gegroet,