R
robert1971
Hallotje,
ik heb mijn edimax router na een jaartje niet gebruikt te hebben weer aangesloten. Echter nu ben ik mijn wachtwoord kwijt(het standaard admin/1234 is gewijzigd. Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn router configuratie kan benaderen of mijn wachtwoord kan veranderen?
Bij voorbaat dank,
Roberto
ik heb mijn edimax router na een jaartje niet gebruikt te hebben weer aangesloten. Echter nu ben ik mijn wachtwoord kwijt(het standaard admin/1234 is gewijzigd. Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn router configuratie kan benaderen of mijn wachtwoord kan veranderen?
Bij voorbaat dank,
Roberto