M
monkey07
Hoi,
Regelmatig verander ik mijn wachtwoord van mijn account beheer, en mijn email adressen.
Maar helaas blijkt dit niet meer mogelijk.
Ik had een email gestuurt naar UPC, met de vraag waarom ik mijn wachtwoord niet meer kan veranderen.
Kreeg als antwoord dat er technische problemen zijn, en dat je daar door je wachtwoord niet meer kan veranderen.
Nou mooi is dat, dit betekent dus dat als mijn account ooit gehackt wordt, ik niet in staat ben om het wachtwoord te veranderen.
Het moet toch niet gekker worden, ik ben van mening dat ik ten alle tijde in staat moet kunnen zijn om mijn wachtwoorden te kunnen veranderen.
Of dit ooit in de toekomst weer mogelijk zal zijn, daar kreeg ik geen antwoord op, nee, er werd alleen gezegd sorry voor het ongemak.
Ook het wachtwoord van mijn hoofd email account is niet meer te veranderen, alleen de extra email adressen daar kan ik nog wel het wachtwoord van veranderen.
Ook op de vraag, of UPC het probleem gaat oplossen, werd niet duidelijk op gereageerd.
Dus afwachten dan maar, misschien dat de optie ooit nog terug komt, ja of nee.
Groetjes,
Ron
Regelmatig verander ik mijn wachtwoord van mijn account beheer, en mijn email adressen.
Maar helaas blijkt dit niet meer mogelijk.
Ik had een email gestuurt naar UPC, met de vraag waarom ik mijn wachtwoord niet meer kan veranderen.
Kreeg als antwoord dat er technische problemen zijn, en dat je daar door je wachtwoord niet meer kan veranderen.
Nou mooi is dat, dit betekent dus dat als mijn account ooit gehackt wordt, ik niet in staat ben om het wachtwoord te veranderen.
Het moet toch niet gekker worden, ik ben van mening dat ik ten alle tijde in staat moet kunnen zijn om mijn wachtwoorden te kunnen veranderen.
Of dit ooit in de toekomst weer mogelijk zal zijn, daar kreeg ik geen antwoord op, nee, er werd alleen gezegd sorry voor het ongemak.
Ook het wachtwoord van mijn hoofd email account is niet meer te veranderen, alleen de extra email adressen daar kan ik nog wel het wachtwoord van veranderen.
Ook op de vraag, of UPC het probleem gaat oplossen, werd niet duidelijk op gereageerd.
Dus afwachten dan maar, misschien dat de optie ooit nog terug komt, ja of nee.
Groetjes,
Ron