• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachttijd helpdesk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johanvv
  • Startdatum Startdatum
J

johanvv

Geacht Forum,

Ik heb de laatste dagen wat problemen met digitale TV en heb dus zeer regelmatig contact met de HelpDesk.
Wat me opvalt is dat de wachttijden absurd zijn (meer dan 15 minuten is helaas geen uitzondering).

Het lijkt er op dat UPC grote technische problemen heeft....

Johan
 
Dit is meer iets van de laatste tijd. Ik merkte laatst ook dat de wachttijd lang was. Daarvoor was ik altijd binnen enkele minuten soms zelfs seconden aan de beurt.
 
Een Contactformulier beantwoord men ook niet.
Wacht al meer dan 2 weken op 2 stuks.
Niet echt klantvriendelijk.

Jan >:(
 
Terug
Bovenaan