G
Gridder51
Het is ongelofelijk maar waar, er was GEEEENNNN wachtrij
..... (gebeld op 3-2-2009 rond 14:30 uur) Hulde hieraan!!!!
Helaas konden zij mij niet naar behoren helpen. Hiervoor reeds een PM gestuurd naar Jordy.
Wilde het bovenste even kwijt, gezien dat de meesten anderen ervaringen hebben.
Misschien is het een idee om ergens op de forum een Topic te maken waar de mensen de wachttijden kunnen posten met de datum waarop ze hebben gebeld en vooral hoelaat. Misschien dat het helpt om ze minder in de wacht te moeten staan.
Just my 2 cents....
..... (gebeld op 3-2-2009 rond 14:30 uur) Hulde hieraan!!!!Helaas konden zij mij niet naar behoren helpen. Hiervoor reeds een PM gestuurd naar Jordy.
Wilde het bovenste even kwijt, gezien dat de meesten anderen ervaringen hebben.
Misschien is het een idee om ergens op de forum een Topic te maken waar de mensen de wachttijden kunnen posten met de datum waarop ze hebben gebeld en vooral hoelaat. Misschien dat het helpt om ze minder in de wacht te moeten staan.
Just my 2 cents....