• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wachttijd helpdesk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gridder51
  • Startdatum Startdatum
G

Gridder51

Het is ongelofelijk maar waar, er was GEEEENNNN wachtrij ;D ;D ;D..... (gebeld op 3-2-2009 rond 14:30 uur) Hulde hieraan!!!!

Helaas konden zij mij niet naar behoren helpen. Hiervoor reeds een PM gestuurd naar Jordy.

Wilde het bovenste even kwijt, gezien dat de meesten anderen ervaringen hebben.

Misschien is het een idee om ergens op de forum een Topic te maken waar de mensen de wachttijden kunnen posten met de datum waarop ze hebben gebeld en vooral hoelaat. Misschien dat het helpt om ze minder in de wacht te moeten staan.

Just my 2 cents....
 
Gridder51 zei:
Het is ongelofelijk maar waar, er was GEEEENNNN wachtrij ;D ;D ;D..... (gebeld op 3-2-2009 rond 14:30 uur) Hulde hieraan!!!!

Wilde het bovenste even kwijt, gezien dat de meesten anderen ervaringen hebben.

Just my 2 cents....

Heb zelf de laatste 5 of 6 keer dat ik ze nodig had, vrijwel direct iemand aan de lijn gekregen.
Volgens mij is de service tegenwoordig best aardig en zijn er alleen bij grote storingen wachttijden.
Dat lossen ze soms wat laat op met een algemene mededeling die op telefoonnummer filtert. Je kent ze wel in uw regio is momenteel..
 
Gridder51 zei:
Misschien is het een idee om ergens op de forum een Topic te maken waar de mensen de wachttijden kunnen posten met de datum waarop ze hebben gebeld en vooral hoelaat. Misschien dat het helpt om ze minder in de wacht te moeten staan.

Dat vind ik in ieder geval een heel leuk plan!

Heeft XS4All niet zoiets op de site staan?
Kan je zien hoe druk het is en of het wel verstandig is om te bellen.
 
@ marcP.

Je mag gewoon je tegen me zeggen ;D, anders ga ik me zo oud voelen... Maar wat je zegt klopt wel.

@ Robert Koopman
UPC heeft heeft op de site staan dat de helpdesk het beste bereikbaar is tussen 10 en 12 en tussen 13:30 en 16:30
(https://www.upclive.nl/Help/Actuele_meldingen/)

Zelf heb ik internet via XS4all. Even uit mijn hoofd, maar ze hebben zowel op hun site als op op teletekst. Dit is op NET5, pagina 123. Kan alleen niet op dit moment controleren of dit klopt. Heb deze info van hun site.

Waarvoor we het hier kunnen hebben, is meer om voor onszelf inzicht te krijgen wat het beste moment is.
 
Terug
Bovenaan