• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtgesprek

  • Onderwerp starter Onderwerp starter upceetje
  • Startdatum Startdatum
U

upceetje

Sinds enige weken onderneem ik pogingen het wachtgesprek te laten uitschakelen!
Eerst in de UPC winkel in Leeuwarden.
Die ondernamen een poging maar thuisgekomen bleek het driegesprek te zijn uitgeschakeld.
Toen de helpdesk gebeld. Ook dit lukte niet omdat volgens de overgens vriendelijke medewerker er een storing in de software was die binnen enkele dagen zou zijn opgelost.
Hierna een mail gestuurd op aanraden van bovenstaande medewerker die beantwoord werd
met het bericht dat de service de daaropvolgende week zou worden uitgeschakeld.
Dat was afgelopen week maar tot vandaag (Maandag ) geen resultaat.
Vanmorgen weer met helpdesk gebeld. Het antwoord was nu dat er een storing was die het uitschaken verhinderde en wanneeer dit zou zijn verholpen was onbekend.
Iemand hier ervaring mee.
 
Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Mag ik misschien je klantgegevens? Als mij een postcode en huisnummer of je klantnummer stuurt per PM neem ik graag contact met je op.
 
UPC hult zich nog steeds in stilzwijgen voor wat betreft mijn verzoek om het wachtgesprek uit te schakelen.
Zo moeilijk kan dit toch ook weer niet zijn.
 
upceetje,

Ik heb de optie wachtgesprek kunnen verwijderen uit je telefonie opties. Dit heeft wat langer geduurd dan normaal gesproken de bedoeling is ivm een technisch issue. Mochten er toch nog problemen zijn stuur mij dan alsjeblieft nog even een PM. Excuus voor het ongemak.
 
Jezper-UPC
Het probleem is opgelost. Wachtgesprek is uitgeschakeld!
Hartelijk dank voor de hulp.
 
Ik wist tot voor kort niet eens dat ik deze feature had. Tijdens gesprek hoor ik ineens rare piepjes. Andere kant van de lijn hoorde niks. Kijk op het display en zag nog een oproep.

Ik weet alleen niet hoe ik kan omschakelen met een Siemens DECT C450... Iemand een idee?
 
Omschakelen gaat mbv "flash"
Bij de Siemens is dat de R-toets kort indrukken. (Lang indrukken ie een pauze invoeren bij het programmeren.)
 
Even dit topic een nieuw leven inblazen javascript:void(0);

Zijn er mensen met een Sony Ericsson BS230 of BS260 die het wisselgesprek of wachtgesprek wel aan de praat krijgen?
Ik kan wel de 2e beller aannemen voor gesprek maar terug naar de eerste dat lukt niet.
Volgens UPC ligt dat aan de lengte van flash.
Waarom kan ik dan wel aannemen maar niet terug? Het lukt niet met de genoemde dect-stations maar ook niet met een analoog toestel. Aannemen lukt met dat analoge toestel ook maar terug niet.
 
Terug
Bovenaan