U
upceetje
Sinds enige weken onderneem ik pogingen het wachtgesprek te laten uitschakelen!
Eerst in de UPC winkel in Leeuwarden.
Die ondernamen een poging maar thuisgekomen bleek het driegesprek te zijn uitgeschakeld.
Toen de helpdesk gebeld. Ook dit lukte niet omdat volgens de overgens vriendelijke medewerker er een storing in de software was die binnen enkele dagen zou zijn opgelost.
Hierna een mail gestuurd op aanraden van bovenstaande medewerker die beantwoord werd
met het bericht dat de service de daaropvolgende week zou worden uitgeschakeld.
Dat was afgelopen week maar tot vandaag (Maandag ) geen resultaat.
Vanmorgen weer met helpdesk gebeld. Het antwoord was nu dat er een storing was die het uitschaken verhinderde en wanneeer dit zou zijn verholpen was onbekend.
Iemand hier ervaring mee.
Eerst in de UPC winkel in Leeuwarden.
Die ondernamen een poging maar thuisgekomen bleek het driegesprek te zijn uitgeschakeld.
Toen de helpdesk gebeld. Ook dit lukte niet omdat volgens de overgens vriendelijke medewerker er een storing in de software was die binnen enkele dagen zou zijn opgelost.
Hierna een mail gestuurd op aanraden van bovenstaande medewerker die beantwoord werd
met het bericht dat de service de daaropvolgende week zou worden uitgeschakeld.
Dat was afgelopen week maar tot vandaag (Maandag ) geen resultaat.
Vanmorgen weer met helpdesk gebeld. Het antwoord was nu dat er een storing was die het uitschaken verhinderde en wanneeer dit zou zijn verholpen was onbekend.
Iemand hier ervaring mee.