• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waarschuwing! Overstappen op UPC telefonie betekent 10 dagen onbereikbaar!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Martin E-EDID
  • Startdatum Startdatum
M

Martin E-EDID

Ik ben sinds 16 november op de zaak aangesloten op UPC "zakelijk" met internet en bellen. De oude provider is/was Priority Telecom (=UPC Business). Op 16 november werd het modem geplaatst en de monteur wilde gelijk het oude telefoniemodem (model "stoeptegel") verwijderen. Op mijn verzoek werd dit nog even uitgesteld. En dat was maar goed ook want de portering liet nog even op zich wachten. Dat duurde 4 weken (ik moest ondertussen mijn oude abo bij PT verlengen) en vorige week werd ik gebeld door een medewerker van UPC, afdeling portering. Deze vond het raar dat ik een 035 nummer wilde porteren naar 010. Ik heb deze zeer gestresste man uitgelegd dat hij mijn zakelijke en prive account door elkaar haalde. Even later die dag werd ik door een klant via mijn mobiel gewaarschuwd dat ik al enige uren niet bereikbaar was.
Om een heel lang verhaal kort te maken: na diverse telefoontjes, mailtjes, "hulp" van een webcare medewerker, ben ik sinds vanmorgen, na 9 dagen onbereikbaar te zijn geweest, weer te bereiken voor mijn klanten op het UPC modem.

Edit: ik ben weer onbereikbaar dus heb ik de titel aangepast van 9 naar 10 dagen. Ik denk dat de UPC medewerkers meelezen en me weer in het strafbankje hebben gezet.
 
Terug
Bovenaan