S
SlisheR
Ik ben waarschijnlijk niet de eerste hiero die wat problemen heeft met de behaalde snelheden van Chello Extreme.
Twee weken geleden ben ik van Chello Light naar Power overgestapt, 1 week geleden overgestapt naar Extreme.
Vandaag pas het modem ontvangen, alles perfect geinstalleerd maar haal een matige snelheid van 30 kb/s (download) - 10 kb/s (upload).
Ik heb in totaal 3 uurtjes met de helpdesk aan de telefoon gehangen de afgelopen twee weken, en heb er niet veel van kunnen leren. Maar oke, da's niet het punt, het punt is wat ik er aan kan doen, om de afgesproken snelheden te halen?
Vandaag nog aan de telefoon met ze gehangen, d'r werd me verteld dat het 'niet goed in het systeem is opgenomen'.
Die zin hoor ik iedere keer wanneer ik een medewerker aan de telefoon heb. Deze meneer vertelde me dat ik 48 uur moet wachten totdat ik de normale snelheden ontvang. Is dat zo?
Twee weken geleden ben ik van Chello Light naar Power overgestapt, 1 week geleden overgestapt naar Extreme.
Vandaag pas het modem ontvangen, alles perfect geinstalleerd maar haal een matige snelheid van 30 kb/s (download) - 10 kb/s (upload).
Ik heb in totaal 3 uurtjes met de helpdesk aan de telefoon gehangen de afgelopen twee weken, en heb er niet veel van kunnen leren. Maar oke, da's niet het punt, het punt is wat ik er aan kan doen, om de afgesproken snelheden te halen?
Vandaag nog aan de telefoon met ze gehangen, d'r werd me verteld dat het 'niet goed in het systeem is opgenomen'.
Die zin hoor ik iedere keer wanneer ik een medewerker aan de telefoon heb. Deze meneer vertelde me dat ik 48 uur moet wachten totdat ik de normale snelheden ontvang. Is dat zo?
