• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waarom ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rimpeldepimpel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rimpeldepimpel

ik heb een gewone standaard digi ontvanger
ik wil een humax 5000 kopen
Wat wordt ik hier wijzer van ?
kan iemand mij dit uitleggen.
bvd
Grt,
Dick
 
Je kunt hiermee de HD kanalen ontvangen als Eurosport HD, Discovery HD, National Geographic HD en History HD. De laatste is mijn favoriet (volg momenteel de interessante 'American Revolution' serie over de Amerikaanse vrijheidsstrijd tegen de Engelsen).

Die HD zenders zien er op mijn Philips TV prachtig uit! Het zijn r nu nog weinig maar ik verwacht wel dat dat meer gaat worden.

Overigens zouden met een HD ontvanger ook de normale digitale kanalen beter weergegeven moeten worden, maar omdat ik zelf meteen een HD ontvanger heb gekocht, heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
 
Overigens zouden met een HD ontvanger ook de normale digitale kanalen beter weergegeven moeten worden

Hangt af van de kwaliteit waarin de zender wordt aangeleverd of er merkbaar verschil optreedt bij SD kanalen. Dit verschil is uiteraard duidelijker op een Full-HD tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan