• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waarom zijn die facturen altijd fout!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter devasc
  • Startdatum Startdatum
D

devasc

bijna elke maand (zeg maar gerust iedere) klopt er iets niet aan het factuur wat chello mij opstuurt waardoor ik weer min of meer verplicht word om ze te bellen of ik het op de acceptgiro mag veranderen...ik heb geen zin om dit iedere x te checken en ik vertrouw ze nu al helemaal niet meer met automatische incasso...doen ze dit om xtra geld te verdienen aan het helpdesknummer of hebben ze administratief de zaakjes niet op orde, het komt op mij over als een puinhoop daar!
 
waarom zijn die facturen altijd fout!!!

Vervelend dat jouw faktuur telkens terugkerende fouten bevat en dat je hiervoor steeds moet bellen, maar om nou gelijk te stellen dat het een puinhoop is bij UPC vind ik wel erg ver gaan. Waarom schiet je niet even Jezper-UPC (één van die UPC-helpers die op dit forum aktief is) aan? Waarschijnlijk wordt jouw probleem dan voor eens en altijd opgelost!  :D

Ik denk niet, zoals je misschien voelt, dat UPC geld verdiend aan jouw 10 eurocent per minuut, dan verdienen ze per uur 6 euro! Ik denk dat de medewerker die je aan de lijn krijgt minimaal het dubbele kost!  ::)
 
Wát klopt er niet? Komen er telkens bepaalde posten terug, of worden de abonnementskosten verkeerd gefactureerd?
 
Ik heb exact hetzelfde. De laatste 8 facturen of zo zijn allemaal fout. Abonnementskosten die dubbel berekend waren, voorrijkosten (voor het "gratis" omruilen van de kabelsplitter) die "abusievelijk" berekend waren, crediteringen die op de volgende factuur gewoon weer gedebiteerd worden... Gek word ik er van. En de laatste keer dat ik er (beleefd) over belde, werden ze notabene kwaad op mij!!! De helpdesk medewerker vertelde mij dat ze opdracht hadden gekregen om mij absoluut geen enkele creditering meer te doen (en dat ze dus dubbel gefactureerde abonnementsgeld niet terug mochten geven) omdat ik er een zooitje van zou maken!!!

Ik ben toen naar de UPC winkel gegaan en die keek het na in de computer en zei dat die helpdesk medewerker gewoon uit zijn nek kletste. Hij kon daar exact zien waar het bij UPC telkens mis ging en hij heeft het allemaal voor mij recht gezet. Maar helaas was de laatste factuur die ik een week geleden binnen heb gekregen ook weer niet goed... Dit keer hebben ze te veel gecrediteerd... ::)
 
Mijn schoonmoeder kwam gisteren met hetzelfde verhaal over foutieve facturen. Ik beb haar notabene overgehaald om naar Upc over te stappen. (telefonie), omdat ze dan goedkoper uit zou zijn. :(

Verklaar dan maar eens aan haar waarom ze de eerste 2 facturen bij elkaar iets van 210 euro moet betalen, terwijl ze zelfs de eerste 2 maanden gratis abonnement heeft.

Die facturen wordt je ook bijna niet meer wijs uit. Posten erbij, dan weer eraf, kortingen, exclusief btw etc. etc.
installatiekosten die worden gerekend, terwijl deze gratis zijn. Dubbele abonnementskosten gerekend, basis en Anytime. Administratiekosten......
Hoe moeilijk is het nou om gewoon dingen simpel te specificeren. Als iets gratis is zet het het dan ook zo op de factuur en ga niet moeilijk doen met erbij en dan weer eraf. In het eigen systeem kan Upc dan plussen en minnen wat ze willen.

Maar goed heb haar maar met de facturen naar de upc winkel gestuurd, omdat het er na telefonisch contact met upc er ook niet duidelijker op wordt.
 
correctie: waarom zijn ze altijd fout op de manier dat UPC er extra aan verdient.
 
Bij veel bedrijven worden de fouten meestal niet in het voordeel van de klant gemaakt, zo ook bij UPC. En voordat de boel weer recht is ben je even verder.
 
Bij mij zijn de rekeningen al een paar jaar elke maand fout. Dat is begonnen toen ze onverwacht de kosten van 2 maanden tegelijk van m'n rekening afschreven, terwijl ik hun nooit gemachtigd heb. Heb het bedrag toen laten storneren en sindsdien krijg ik altijd een rekening met de kosten van de maand ervoor ook nog erbij, ook al heb ik die dan allang betaald. Ik wacht nu gewoon tot ik de herinnering thuis gestuurd krijg, daar is het bedrag van de maand ervoor eindelijk vanaf gehouden.
 
@ alle mensen hier met factuurproblemen.

Factuurproblemen zijn uiteraard erg vervelend. Mocht er nog steeds iets mis gaan in je facturering zet dan je klantgegevens of je postcode en huisnummer naar mij op PM dan neem ik graag contact met je op.
 
Terug
Bovenaan