Natuurlijk is het niet het idee van de afzonderlijke bedrijven om te fuseren. Wel begrijpelijk. Nu nog Delta, UPC en een paar kleintjes. in tegenstelling tot een hoop mensen hier zie ik de problemen niet van een dergelijke fusie. Het zijn immers geen concurrenten van elkaar. Op een paar kleine plaatsen na, zit je gewoon vast aan een bepaalde provider. Ik zie liever de concurrentie kabel, kpn en glasprojecten. Samengaan heeft voordelen. Je kunt dubbele funcites wegwerken, zodat je minder geld uit hoeft te geven. Je kunt ook zaken groter inkopen, zodat het goedkoper wordt. Je hebt minder reserveonderdelen nodig, zodat je daar ook op kunt besparen en je staat sterker tegenover content providers, omdat je groter bent.
Waar ik minder gelukkig mee ben, is de "baas" van dit bedrijf. Dit zijn mensen die alleen op winst uit zijn en dat kan zowel goed als fout uitpakken.