• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarom wordt er geen meertalig audio aangeboden bij Horizon App/.TV maar wel GOS

Waarom dan?
Ben je zo'n 'talenwonder'?
Of alleen maar weer omdat het kan en je wat wil vragen?
 
Creative Solution zei:
Waarom dan? Ben je zo'n talenwonder? Of alleen maar weer omdat het kan?

Bij Disney Channel gebruik ik die optie vaak en ja omdat het nu KAN inderdaad.
Dus waarom niet? Bovendien heeft Ziggo dan de primeur aangezien zover ik weet er nog geen enkele andere NLse provider is die dit ook online doorgeeft.

En nee ik ben geen talenwonder maar hekel wel nasynchronisatie.
 
Hmz... Volgens mij zijn er ook nog geen tt888 ondertitels geactiveerd op RTL/SBS zenders zo te zien.
Jammer dat deze nieuwe functionaliteiten zich kennelijk beperken tot alleen NPO1 ,2 en 3.
 
danny53 zei:
Hmz... Volgens mij zijn er ook nog geen tt888 ondertitels geactiveerd op RTL/SBS zenders zo te zien.
Jammer dat deze nieuwe functionaliteiten zich kennelijk beperken tot alleen NPO1 ,2 en 3.

Mogelijk ondersteund jouw tv het niet.
Ik krijg op mijn tv gewoon ondertiteling bij Nederlandstalige programma`s op RTL/SBS (als het programma wordt ondertiteld) als ik mijn tv instel op "ondertiteling AAN".
 
Terug
Bovenaan