C
CB Interactive
Digitale televisie brengt naast een hoop kijk plezier ook vaak een hoop ongemakken met zich mee, teletekst is er een van.
Wat is nou het probleem. Een teletekst decoder in een tv heeft geheugen welke pagina's opslaat zodat het sneller geladen wordt. Kijk je naar Nederland 1 via de mediabox en je drukt op txt van je tv, dan komt er gewoon teletekst op het scherm. Zap je daarna over naar bijvoorbeeld RTL4 en je drukt op teletekst, dan staan de pagina's van Nederland 1 nog in het geheugen wat resulteerd in een onleesbare mix van beide zenders.
Ik denk dat om die reden de mediabox zelf ook een teletekst decoder heeft, alleen is tie rete traag en functioneerd heel matig. Op de dreambox zit ook een teletekst decoder en die werkt wel super goed met level 2,5 ondersteuning.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met teletekst?
Wat is nou het probleem. Een teletekst decoder in een tv heeft geheugen welke pagina's opslaat zodat het sneller geladen wordt. Kijk je naar Nederland 1 via de mediabox en je drukt op txt van je tv, dan komt er gewoon teletekst op het scherm. Zap je daarna over naar bijvoorbeeld RTL4 en je drukt op teletekst, dan staan de pagina's van Nederland 1 nog in het geheugen wat resulteerd in een onleesbare mix van beide zenders.
Ik denk dat om die reden de mediabox zelf ook een teletekst decoder heeft, alleen is tie rete traag en functioneerd heel matig. Op de dreambox zit ook een teletekst decoder en die werkt wel super goed met level 2,5 ondersteuning.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met teletekst?

