Boris
Forum Gebruiker
- Berichten
- 576
Hier zou de consumentenbond iets aan moeten doen. Al die jaarcontracten!!!! Ok, het eerste jaar daar kan ik nog inkomen als het gaat om internet/telefonie. Daarna zou je echter gewoon per maand moeten kunnen opzeggen. Net zo gemakkelijk als ik m'n PTT (KPN) kon opzeggen toen ik overschakelde naar UPC.
En met name voor digitale tv zou het moeten gelden dat je per maand kan opzeggen. Als men wel in staat is om mensen 2 maanden gratis te laten kijken dan zie je dat het technisch een fluitje van een cent is. Mensen worden over het algemeen direct aangesloten. Dat afsluiten kan niet moeilijker zijn!
Ik geniet van Film 1 maar om nou me vast te leggen voor een jaar dat gaat me te ver. Hopelijk komt hier in de nabije toekomst verandering in en kunnen we een abonnement nemen voor maximaal 3 maanden, dat vind ik nog wel redelijk.
Daarbij : hoe kun je zeker weten dat je er financieel nog net zo voor staat als op het moment dat je die jaar contracten bent aangegaan? Met 3 maanden is dat nog wel op te vangen, maar een heel jaar vast zitten aan die lasten terwijl je inkomen het eigenlijk niet meer toe laat ...............
En met name voor digitale tv zou het moeten gelden dat je per maand kan opzeggen. Als men wel in staat is om mensen 2 maanden gratis te laten kijken dan zie je dat het technisch een fluitje van een cent is. Mensen worden over het algemeen direct aangesloten. Dat afsluiten kan niet moeilijker zijn!
Ik geniet van Film 1 maar om nou me vast te leggen voor een jaar dat gaat me te ver. Hopelijk komt hier in de nabije toekomst verandering in en kunnen we een abonnement nemen voor maximaal 3 maanden, dat vind ik nog wel redelijk.
Daarbij : hoe kun je zeker weten dat je er financieel nog net zo voor staat als op het moment dat je die jaar contracten bent aangegaan? Met 3 maanden is dat nog wel op te vangen, maar een heel jaar vast zitten aan die lasten terwijl je inkomen het eigenlijk niet meer toe laat ...............