• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarom reageert de Horizon regelmatig niet op de AB?

Berichten
427
Waarom reageert de Horizonbox regelmatig niet op me AB?

Is daar al wat op gevonden, door de gebruikers die de box al langer gebruiken, behalve het aan en uit zetten.

Mvrg.
 
Heeft niets met de AB te maken. Is vertraging in de box zelf wat hier overigens sporadisch voorkomt. Jammer genoeg wel eens last van dus.
 
Het probleem komt bij mij nog steeds elke dag voor. Het menu blijft op het scherm hangen. Het is nu zo erg dat het image burn op mijn Panasonic plasma heeft veroozaakt, een toestel met een waarde van €1500 + dat niet eens 6 maanden oud is. Het image burn issue ga ik met UPC bespreken, het is duidelijk te zien dat de mini gids de oorzaak is.
 
RVP zei:
Niet echt sporadisch hoor, CS :grin2:
Het probleem is dat iedereen andere ervaringen met de HB heeft.
En dat is niet alleen een kwestie van perceptie.

Ik neig naar de conclusie dat de HB een aardig idee is, maar dat het apparaat gewoon niet krachtig genoeg is voor alle functionaliteit.
 
HP Deskjet zei:
Het probleem komt bij mij nog steeds elke dag voor. Het menu blijft op het scherm hangen. Het is nu zo erg dat het image burn op mijn Panasonic plasma heeft veroozaakt, een toestel met een waarde van €1500 + dat niet eens 6 maanden oud is. Het image burn issue ga ik met UPC bespreken, het is duidelijk te zien dat de mini gids de oorzaak is.

Offtopic:
Kan je dat niet beter met de provider van je televisie bespreken, wel heel slecht dat een apparaat van die prijsklasse zo makkelijk inbrand :o

Ontopic:
Jaa het gebeurd af en toe wel, echte first world problems :laugh:. Hopelijk gaan ze nog eens een andere hardware revisie uitbrengen, lijkt me goedkoper dan telkens zoveel moeite moeten doen met aanpassen firmware en eventuele monteursafspraken of callcenter agents te moeten betalen.
 
Terug
Bovenaan