E
Emil
Beste mensen,
Ik ben al jaren trouwe klant van UPC en nu wil ik mijn pakket verder uitbreiden met HD-TV. Ik weet dat HD-tv niet altijd HD is
het gaat mij ook vooral om dat ik alles via HDMI kan aansluiten nu is dit nog een Scart
.
Nu lees ik hier berichten over dat UPC de philips decoder gaat vervangen voor een Cisco decoder en over de laatste lees ik dat deze maar 2 tuners heeft en dat de Philips beter functioneert. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dit leverde geen bevredigend antwoord op. Ik ben benieuwd naar jullie gebruikservaringen met de Philips maar vooral ook de Cisco.
Alvast bedankt!
Ik ben al jaren trouwe klant van UPC en nu wil ik mijn pakket verder uitbreiden met HD-TV. Ik weet dat HD-tv niet altijd HD is
het gaat mij ook vooral om dat ik alles via HDMI kan aansluiten nu is dit nog een Scart
. Nu lees ik hier berichten over dat UPC de philips decoder gaat vervangen voor een Cisco decoder en over de laatste lees ik dat deze maar 2 tuners heeft en dat de Philips beter functioneert. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dit leverde geen bevredigend antwoord op. Ik ben benieuwd naar jullie gebruikservaringen met de Philips maar vooral ook de Cisco.
Alvast bedankt!

