Waarom nog moeite doen!!

D

Dieaan

Ik heb besloten om geen enkele moeite meer te doen om te reageren op rekeningen van joep. Ik heb de bewijzen in huis dat ik in mijn recht sta. Laat ze maar komen, zeg ik dan. :P

Als ik zo eens lees hier, alsmede op veel andere forums, dan kost het iedereen tijd en geld. Bellen, faxen, brieven sturen enzo. Als we daar nu eens gewoon mee stoppen, geen reakties meer geven, gewoon negeren. Ik ben benieuwd wat er dan nog zal gebeuren. Velen maken zich druk terwijl ze weten dat ze in hun recht staan. Ook het aanschrijven van politici heeft volgens mij geen nut, dus waarom de moeite nog!!

Ander verhaal zijn de mensen die ten onrechte afgesloten worden, hier kan je niet anders. Maar voor de rest, gewoon kappen en doorgaan met je leven. Het is toch te gek voor woorden dat zo'n incompetent bedrijf zoveel aandacht krijgt!!
 
Hoi Dieaan,

Ondanks dat ik zelf ook héél af en toe de fout maak door te bellen, ben ik het volledig met je eens. :D
 
Re:Waarom nog moeite doen!!

Je kunt het een tijdje volhouden. Zeker wanneer het bedrag van het meningverschil niet te groot is.

Ik heb het zo twee jaar uitgehouden. Inmiddels is alles afgesloten. Telefoon weer bij KPN. Internet via BabyXL: ook gewoon goed. Volgende week staat er een satellietschotel in de achtertuin voor Nederland 1 t/m 10 +++.

Je hebt wel even wat kosten voor de overstap, maar IK BEN HELEMAAL VAN UPC AF... heerlijk.

Als je kan: Laat UPC gewoon vallen!!! (and be happy)
 
Re:Waarom nog moeite doen!!

Mee eens ... ik ben er ook mee opgehouden. Ben geen klant meer dus afsluiten kunnen ze niet. 21 maart zouden ze de boel aan het incassobureau overdragen, maar gisteren viel de zoveelste foutieve factuur weer in de bus. Weliswaar weer wat lager dan de vorige, maar zolang er geen 0,00 staat bij TE BETALEN is het niet goed ;-)
 
Terug
Bovenaan