als abonnee van Ziggo, trouwens al toen ziggo nog Casema was, doet het mij vreemd aan dat nieuwe abonnees de mooiste aanbiedingen krijgen.
mijn ontvanger is nu al een jaar of 5 oud en nooit of te nimmer is mij een aanbieding gedaan om deze te vervangen voor een digitale ontvanger of één met harde schijf, terwijl nieuwe abonnees deze als het ware opgedrongen krijgen.
ik heb één van de duurste abonnementen. supersnel :censored: internet, onbeperkt bellen (alleen vaste nr's) en HD/digitale tv (zonder ooit bijbehorende ontvanger te krijgen)
deze ontvanger kan ik kopen :evil: voor een extreem hoog bedrag.
ik ga steeds harder denken om over te stappen..
vele aanbieders leveren daadwerkelijk snel internet en digitale tv ontvangst (met bijbehorend kastje) voor een veel goedkoper tarief..
waarom doen vaste en oudere klanten Ziggo niet zoveel
klantenbinding doe je op een andere manier dan waar Ziggo nu mee bezig is..
mijn ontvanger is nu al een jaar of 5 oud en nooit of te nimmer is mij een aanbieding gedaan om deze te vervangen voor een digitale ontvanger of één met harde schijf, terwijl nieuwe abonnees deze als het ware opgedrongen krijgen.
ik heb één van de duurste abonnementen. supersnel :censored: internet, onbeperkt bellen (alleen vaste nr's) en HD/digitale tv (zonder ooit bijbehorende ontvanger te krijgen)
deze ontvanger kan ik kopen :evil: voor een extreem hoog bedrag.
ik ga steeds harder denken om over te stappen..
vele aanbieders leveren daadwerkelijk snel internet en digitale tv ontvangst (met bijbehorend kastje) voor een veel goedkoper tarief..
waarom doen vaste en oudere klanten Ziggo niet zoveel

klantenbinding doe je op een andere manier dan waar Ziggo nu mee bezig is..