• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waarom nieuwe wel en oude niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr Q

als abonnee van Ziggo, trouwens al toen ziggo nog Casema was, doet het mij vreemd aan dat nieuwe abonnees de mooiste aanbiedingen krijgen.
mijn ontvanger is nu al een jaar of 5 oud en nooit of te nimmer is mij een aanbieding gedaan om deze te vervangen voor een digitale ontvanger of één met harde schijf, terwijl nieuwe abonnees deze als het ware opgedrongen krijgen.
ik heb één van de duurste abonnementen. supersnel :censored: internet, onbeperkt bellen (alleen vaste nr's) en HD/digitale tv (zonder ooit bijbehorende ontvanger te krijgen)
deze ontvanger kan ik kopen :evil: voor een extreem hoog bedrag.
ik ga steeds harder denken om over te stappen..
vele aanbieders leveren daadwerkelijk snel internet en digitale tv ontvangst (met bijbehorend kastje) voor een veel goedkoper tarief..


waarom doen vaste en oudere klanten Ziggo niet zoveel???
klantenbinding doe je op een andere manier dan waar Ziggo nu mee bezig is..
 


dat bedoel ik nu.....toch weer extra betalen. :no:

dat is geen beloning maar extra uitmelken van vaste klanten..
Ziggo weet dondersgoed dat er steeds nieuwe ontwikkelingen zijn op gebied van tv kijken.
dus elke keer weer een ander kastje laten kopen is een gemene manier om vaste en trouwe klanten weer extra te laten betalen bovenop de maandelijkse lasten.

laat Ziggo dan een puntensysteem maken waarop gespaard kan worden.
aantal maanden lid en X euro per maand betaald is XX aantal punten die besteed kunnen worden aan abonnee gerelateerde artikelen..:applause:

met de huidige credietcrisis zijn er weinig mensen die zomaar extra euro's hebben om uit te geven aan andere dingen dan levensonderhoud..
 
Nieuwe klanten moeten ook vaak bijbetalen voor de extra's. Niet alles aanbiedingen zijn gratis.
 
waarom doen vaste en oudere klanten Ziggo niet zoveel???
klantenbinding doe je op een andere manier dan waar Ziggo nu mee bezig is..

Volgens mij is dat niet uniek voor Ziggo. De meeste kranten en tijdschriften belonen nieuwe abonnees ook beter dan hun trouwe klanten. Dus ook daar moet je eigenlijk halfjaarlijks van aanbieder wisselen.
 
krijg net reclamebladje van Ziggo..

nu is het me duidelijk dat Ziggo maling heeft en misbruik maakt van oude en vertrouwde klanten..

nieuwe abbo's krijgen GRATIS een interactieve HD ontvanger of een interactieve HD recorder voor maar €49

dat bij een Ziggo totaal pakket en betalen maar €43,95 pm terwijl ik voor hetzelfde totaal pakket €79.95 betaal..:censored:

vandaag maar even een briefje maken dat ik mijn abonnement opzeg..
 
dat bij een Ziggo totaal pakket en betalen maar €43,95 pm terwijl ik voor hetzelfde totaal pakket €79.95 betaal..:censored:

Dan heb je andere diensten erbij. TV extra, volop bellen etc.
 
krijg net reclamebladje van Ziggo..

nu is het me duidelijk dat Ziggo maling heeft en misbruik maakt van oude en vertrouwde klanten..

nieuwe abbo's krijgen GRATIS een interactieve HD ontvanger of een interactieve HD recorder voor maar €49

dat bij een Ziggo totaal pakket en betalen maar €43,95 pm terwijl ik voor hetzelfde totaal pakket €79.95 betaal..:censored:

vandaag maar even een briefje maken dat ik mijn abonnement opzeg..
Via Mijn Ziggo kan je ook je abbo opzeggen.
 
krijg net reclamebladje van Ziggo..

nu is het me duidelijk dat Ziggo maling heeft en misbruik maakt van oude en vertrouwde klanten..

nieuwe abbo's krijgen GRATIS een interactieve HD ontvanger of een interactieve HD recorder voor maar €49

dat bij een Ziggo totaal pakket en betalen maar €43,95 pm terwijl ik voor hetzelfde totaal pakket €79.95 betaal..:censored:

vandaag maar even een briefje maken dat ik mijn abonnement opzeg..

Toen ik tig jaren geleden een totaalpakket nam kreeg ik ook gratis een digitale ontvanger cadeau, in verhouding net zoveel waard als een interactieve ontvanger nu.
Volgens mij kreeg ik zelfs nog korting op het abbo ook.
Ik durf te wedden dat iedereen die hier loopt te zeuren, ooit zelf als eens een welkoms cadeau en/of korting van ziggo of voorgaande provider gehad heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan